Interesser:JEG ELSKER AT SPILLE MINECRAFT, Bruger meget tid med det og elsker at bygge Store og seje ting som slotte og meget andet, computer wow og andre specielle spil
Minecraft erfaring: Har meget erfaring omkring minecraft har spillet siden alpha og elsker at bygge bøger
Venner på serveren? Ingen men elsker bare den her server men håber jeg får nogle
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg gerne vil være med på den og vil gerne hjælpe med at bygge en masse og måske en da min egen by og vil gerne gøre admin til vise borgmester vis de vil
Har du læst og forstået reglerne? De er læst og forstået . Ja jeg har og jeg skal følge dem
Lidt extra info omkring mig: Tjaaa.... Jeg hedder Christopher jeg er 14 år og elsker at spille minecraft jeg har microfon men den virker ikk så godt og jeg kan godt lig at bygge store ting som sagt tidligerer og håber jeg kan blive medlem
Har måtte ban ham fordi hans spil bugger fælt og han svarer ikke på vores spørgsmål. Han bliver ved med at skrive at hans chat er "bagud" men skriver aldrig mere og bliver ved med at skrive det sammen. Eftersom dette på ingen måde er holdbart har jeg valgt at ban ham hvor han så kan komme herind og forklare problemet.
Min teori er at han kører nogle klient mods der gør at spillet ikke længere virker som det skal. En anden teori er at han er kommet til at sætte interface størrelsen til max. men det burde bare ikke gøre sådan at han ikke kan se chatten.
Men som sagt afventer jeg en forklaring fra ham herinde og hvis der ikke kommer nogen ja så vil jeg unban ham senere i dag eller senere.