Klaske looking for love...

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
klaske

Klaske looking for love...

Post by klaske »

Dit Navn: Lasse

Dit Minecraft Navn: KlaskeLasse

Alder: 28

Sted: Sydvest Sjælland

Interesser: Min familie, god mad, god tobak og selvfølgelig at få nørdet igennem ;)

Minecraft erfaring: Jeg startede med MC for ca 30 dage siden, og faldt pla-dask for det. Spillede singleplayer de første par dage og "regnede" spillet ud (efter at have set lidt youtube også >.< )... Fik dog hurtigt et par af gutterne med på den og vi joinede en åben server. Den lå dog i USA, hvilket medførte en del lag. For 4 dage siden lukkede serven så og nu leder vi efter et nyt hjem.

Hvor har du hørt om crafters.dk: I dukker op på mange forums rundt omkring når man søger på "dansk minecraft server" på google. Har kun læst fine ting om jeres server og community.

Venner på serveren? Ingen endnu ;)

Hvorfor vil du joine vores server: Mig og 2-3 venner leder som sagt efter et sted vi kan hygge og folde os ud, men nu starter vi lige med mig i første omgang. Jeres regler er lige i øjet og glæder mig til at se hvad i har fået bygget. Jeg håber (hvis i da beslutter at lukke mig ind) at jeg har fundet stedet vi kan flytte ind og blive en del af.

Har du læst og forstået reglerne? Jeps, de er super.

Kunne godt skrive lidt mere om mig selv her nede, men så syntes jeg altså det bliver lidt for meget som en kontakt annonce :D Det er jo ikke dating.dk vel?

Anyways, håber at få svar op af dagen. Hvad skal jeg ellers bruge min fri weekend til? :P

Mvh

klaske/Lasse

Edit: ingen smilies i subject >.< fy!

Edit af xcanner:
Konto nummer 2: HoldeFrans
xcanner

Re: Klaske looking for love...

Post by xcanner »

Godkendt, hop ind på serveren og få en lille test på reglerne.
It's all about the community
Post Reply