andsøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
Bisssen

andsøgning

Post by Bisssen »

Dit Navn: kasper.

Dit Minecraft Navn: Bisssen.

Alder: 14.

Sted: Nordsjælland.

Interesser: minecraft, pakour og spejder.

Minecraft erfaring: Ja, jeg har spillet minecraft siden vinter ferien. på singleplayer.

Hvor har du hørt om crafters.dk:
jeg har hørt det fra en ven (thesuperhero), som sage at det var nogen rigtig fede verden med flotte bygninger, har også set på min ven spille på serveren.

Venner på serveren? ja, men kun en (thesuperhero).

Hvorfor vil du joine vores server: fordi at jeg har hørt fra min ven at den skulle være rigtig god, min ven spiller også på denne server også ville jeg også at spille på multi player, og da jeg har fået en god anbefaling tænkte jeg at det skulle være denne her.

Har du læst og forstået reglerne? ja, det har jeg.

hilsen Bisssen.

ps. jeg får muligvis en nu bruger (da den jeg spiller på er min store brors).
Attachments
Mit fine hus
Mit fine hus
Mit kæmpe træ
Mit kæmpe træ
Min 30 x 60 x 2 mobgrinder
Min 30 x 60 x 2 mobgrinder
Nogle af de græskar jeg har fundet
Nogle af de græskar jeg har fundet
Rekalty

Re: andsøgning

Post by Rekalty »

Det er en fin ansøgning, og gode billeder, under andre omstændigheder ville jeg have godkendt dig.

Men, du siger du spiller på din bror's konto... Det holder desværre bare ikke, du kan ikke vise ansvar for din egen konto, når du ikke engang spiller på din egen, vi ville ikke kunne vide, hvem det er der spiller på hans bruger, når "du" logger ind, det bliver bare noget rod, beklager.
Bisssen

Post by Bisssen »

Jeg kan forstå det ville være noget rod, men min bror spiller på en anden sever (minecraftsquare.com) så han vil ikke komme ind på denne server om han så gjorde noget så vil jeg tage ansvaret.
Rekalty

Post by Rekalty »

Du kan ikke tage ansvar for en konto, der ikke tilhøre dig... jeg siger stadig nej.
xcanner

Post by xcanner »

Køb din egen konto og ansøg igen. Afvist.
It's all about the community
Post Reply