Mit navn: Lukas
Minecraft navn: Game1557
Alder: 13
Sted: Danmark --> Lemming --> Holmøllevej
Interresser: Minecraft, Black Ops, TF2
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden sommerferien men også før når jeg var hjemme ved mine venner sådan jeg kunne prøve det inden jeg købte (altså lære det at kende ).
Hvad jeg normalt laver i minecraft: Jeg udforsker min verden og bygger store ting fx store huse og kæmpe figurer.
Hvad jeg har tænkt mig at lave på crafters: Jeg vil lave mig et hus sammen med mine andre venner på den ø de ejer i skyworld. Samt vil jeg snakke sammen med mine venner og hygge mig
Andre servere jeg har spillet på: Jeg har spillet på kageserveren.
Hvordan fandt jeg crafters.dk: En af mine venner fortalte at det en awesome world med masser af forskellige ting samt sagde han at det var danmarks største minecraft server hvilket var en ting der virkelig gjorde mig intreseret i at lave en ansøgning og komme ind på serveren.
Veenner på serveren: Marcus007363 og Dimitri1942
Hvad jeg laver i fritiden: Jeg spiller Minecraft og alle de andre ovennævnte spil. Jeg gik også engang til judo og taekwondo. Jeg er også ude i byen og hygger mig med mine venenr samt laver jeg selvfølgelig lektier når jeg får noget for.
Om jeg har læst og forstået reglerne: Ja det har jeg samt læst dem igennem et par gange eftersom der bliver en test mine venner har fotalt mig om hvis det er min ansøgning bliver accepteret
Det var alt vi ses hygge hygge og håber håber jeg kommer ind
Amsøgning til crafters.dk jubiii :D
- Pars
Re: Amsøgning til crafters.dk jubiii :D
Super ansøgning Lukas, den er godkendt. Fang en admin/mod ingame for en test
- Wufei
Game1557 blev testet, men var generelt meget langsom om at svare. Han blandede bla. nogle af reglerne sammen. Det kan være at han ikke har sat sig ordentlig ind i reglerne eller var meget presset. Jeg har derfor givet ham én chance mere til at læse op på reglerne og komme ind til én test mere om én uge (ikke tidligere end den 10. oktober.
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
- Marcus007363
Jeg ivl lige meddele fra min ven Game aka Lukas at han måske ikke har lyst alligevel til at komme ind men så vil jeg bare gerne lige spørge hvis det nu er at han ombestemmer sig hvor lang tid har han så til at komme ind og tage prøven igen?
(y)
- miscje
Der er ikke nogen fastlagt tidsfrist. Vi ser på det til den tid...
You stay classy
- Marcus007363
Ok bare skriv en besked til mig hvis det er der lige pludslig kommer en tidsfrist ikke skriv den her inde ellers vil jeg måske ikke være i stand til at se den eftersom jeg ikke altid går ind i ansøgninger og kigger det er bare nogle gange for sjov
(y)
- Marcus007363
Grunden til at jeg prøver at hjælpe ham så meget er fordi han er en af mine gode venner og det kunne være aesome hvis han kom ind
Ps: Hvorfor kan jeg ikke edit mine forrige beskeder?
Ps: Hvorfor kan jeg ikke edit mine forrige beskeder?
(y)