Dav dette er mest et spørgsmål til Jule og X men synes at alle skulle se det.
Jeg vil gerne begynde at lave nogle forskellige farme og jeg ved at der er begrænsninger på MEN...
Hvor meget begrænsning er der på hver type farm eftersom at jeg gerne vil få lavet:
1 weed (håber jeg stavede det rigtigt :S ) farm
1 svampe farm (både brune og røde)
1 kaktus farm
1 sugar cane farm
Og så har jeg nogle som bliver efter verdenerne bliver resat:
4 mob (monster) towers
1 mob (dyr) farm
Overvejer også en squid farm men har ikke den store forstand på det
Derfor vil jeg vide om det vil være for mange farme hvis nej hvad er så maks størrelse på dem?
Tak for jeres tålmodighed vi ses
Farm begrænsninger spg
- Marcus007363
Re: Farm begrænsninger spg
Der vil selvfølgelig også komme et lava pit til når jeg ikke er der
EDIT: Når jeg mener begrænsninger mener jeg maks størrelse
EDIT: Når jeg mener begrænsninger mener jeg maks størrelse
(y)
- julemand101
Har vi seriøst brug for flere kaktusfarme? Jeg tror vi samlet set producere 5 fulde dobbeltkister i minuttet.
Altså størrelsen på farms er ikke det største problem men nærmere når produkterne ligger og flyder på jorden. Derfor hjælper det en hel del hvis alle farms laves således at når de ikke blive benyttet så smides alt afkastet ned i noget lava.
Men altså din farm må max. være den størrelse således det passer til dit eget forbrug. Hvis du gør det tvivler jeg på der er problemer. Problemerne opstår altid når man går amok.
Kornfarme der høstes ved brug af vand skal være begrænset i størrelse da det giver afsindig meget lag i stor skala.
Årsagen til jeg ikke sætter numre er at jeg ikke orker at skulle høre på folk der så kommer og siger at de har set en farm der er lidt større end det jeg skriver her. Lad mig i stedet sige at du er velkommen til at vise din farm når du er færdig og hvis den er for stor skal vi nok sige det.
Altså størrelsen på farms er ikke det største problem men nærmere når produkterne ligger og flyder på jorden. Derfor hjælper det en hel del hvis alle farms laves således at når de ikke blive benyttet så smides alt afkastet ned i noget lava.
Men altså din farm må max. være den størrelse således det passer til dit eget forbrug. Hvis du gør det tvivler jeg på der er problemer. Problemerne opstår altid når man går amok.
Kornfarme der høstes ved brug af vand skal være begrænset i størrelse da det giver afsindig meget lag i stor skala.
Årsagen til jeg ikke sætter numre er at jeg ikke orker at skulle høre på folk der så kommer og siger at de har set en farm der er lidt større end det jeg skriver her. Lad mig i stedet sige at du er velkommen til at vise din farm når du er færdig og hvis den er for stor skal vi nok sige det.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Marcus007363
okay kaktus farm ideen stryger jeg så men det var meningen at de ting jeg tjente på det ville jeg så sælge så derfor ville den nok være større end normalt men alligevel så har jeg et stort mad forbrug
(y)
- bobiboblolo
Godt råd angående farms. Lav dem ikke større end du selv skal bruge det kan ikke svare sig da alle alligvel har deres egen farm. Plus du kan blive en del "rigere" hvis di bare bruger tiden på at mine.
- Marcus007363
Okbobiboblolo wrote:Godt råd angående farms. Lav dem ikke større end du selv skal bruge det kan ikke svare sig da alle alligvel har deres egen farm. Plus du kan blive en del "rigere" hvis di bare bruger tiden på at mine.
(y)