Jeg vil meget gerne anbefale det her simple lille mod jeg fandt, da i patch 1.0.0 glowstones konsistens er blevet ændret til glas fra stone, og det har mildest talt deaktiveret et par lys systemer (blandt andet mig og nikkoks fodboldbane belysning ) os i den "redstone ABC" bygning, der virker lyset heller ikke pga. denne konsistens ændring
http://www.curse.com/server-mods/minecraft/glowstone
Mvh. Ice2Soul
Glowstone mod
- Sighvatur
Re: Glowstone mod
Der er ikke brug for noget mod, jeg henviser nu til en tråd i medie sektionen på forumet:
viewtopic.php?f=15&t=1355&start=110#p15137
Læs det og du vil forstå
- Sighvatur
viewtopic.php?f=15&t=1355&start=110#p15137
Læs det og du vil forstå
- Sighvatur
- Ice2Soul
sighvatur, det er sandt at den gulv belysnings system virker ganske fint (og vi komme måske også til at bruge den) men det er for at "slippe" for mange timers arbejde at jeg linker til det lille mod der kun går ind og lave glowstone til "stone" igen
- julemand101
Jeg ved ikke med xcanner men selv er jeg imod dette plugin. Vores server fungerer mest muligt som alm. Minecraft og hvis Mojang synes at materialet skal ændre sig så følger vi trop.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Ice2Soul
så sandt så sandt, men de burde ændret navnet så glow"stone" xD
- Sighvatur
Netherbicks, men intet netherclay...Ice2Soul wrote:så sandt så sandt, men de burde ændret navnet så glow"stone" xD
Nether fences, men ingen nether træer...
Tror de kalder ting hvad de har lyst til at kalde dem.
Og mht. det mod, er det unødvendigt da man kan tilføje 1 ekstra blok og så er det fixet stort set.
Hvis du læste min henvisning.
edit: det er ikke kun gulvbelysning, det er også til siderne og loftet. SC er i fuld gang med at konvertere deres teater har jeg hørt
- FedeAnderzen
Ja og der var kun 1 blok imellem lamperne så ny skal alt loftlys laves omSogic wrote:Netherbicks, men intet netherclay...Ice2Soul wrote:så sandt så sandt, men de burde ændret navnet så glow"stone" xD
Nether fences, men ingen nether træer...
Tror de kalder ting hvad de har lyst til at kalde dem.
Og mht. det mod, er det unødvendigt da man kan tilføje 1 ekstra blok og så er det fixet stort set.
Hvis du læste min henvisning.
edit: det er ikke kun gulvbelysning, det er også til siderne og loftet. SC er i fuld gang med at konvertere deres teater har jeg hørt
- Sighvatur
Rimelig øv, men stadig noget der kan fikses uden mods.FedeAnderzen wrote: Ja og der var kun 1 blok imellem lamperne så ny skal alt loftlys laves om
Så ser absolut ingen grund til dette mod.