Knokz' Applikation

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Knokz

Knokz' Applikation

Post by Knokz »

Dit Navn: Mads!

Dit Minecraft Navn: Knokz

Alder: 14

Sted: Charlottenlund

Interesser: Spil, sport og venner.

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? Ja, massere gange, snart over i et år på et par få forskellige serverer. :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Mine venner der også er på serveren.

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her: Qcack, Peytz, Reznev, dudedkdk

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi mine venner spiller der, og det virker som om serveren, fungerere som et hold.

Og jeg har læst reglerne meget grundigt og vil selvfølge følge dem (Ellers ville det jo ødelægge spillet for andre)

Tak, håber jeg får lov at spille med jer, da det virker som en rigtig god server! ;)
klaske

Re: Knokz' Applikation

Post by klaske »

Knokz wrote:Dit Navn: Mads!

Interesser: Spil, sport og venner.

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? Ja, massere gange, snart over i et år på et par få forskellige serverer. :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Mine venner der også er på serveren.

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her: Qcack, Peytz, Reznev, dudedkdk

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi mine venner spiller der, og det virker som om serveren, fungerere som et hold.

Og jeg har læst reglerne meget grundigt og vil selvfølge følge dem (Ellers ville det jo ødelægge spillet for andre)

Tak, håber jeg får lov at spille med jer, da det virker som en rigtig god server! ;)

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Knokz

Post by Knokz »

Dit Navn: Mads Skovgaard

Interesser: Computer spil(Har spillet WoW, Minecraft, Call of Duty, Rift, League of Legends), Sport og mine venner. Jeg bruger min fritid på at spille amerikansk fodbold(Har fornylig lige vundet Danmarksmesterskaberne) og være sammen med mine venner.

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? Ja, jeg har spillet Minecraft før, både single og multplayer. Jeg har især spillet meget på en server ved navn Supremserver, hvor jeg faktisk også har doneret til serveren (det viser at jeg gerne vil støtte jeres server, hvis der er brug for det). Jeg har spillet Minecraft over et år.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg hørte om spillet gennem mine venner, som jeg nævner herunder.

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi mine venner spiller der, og det virker som om serveren, fungerere som et hold. Jeg har nu været inde og kigge på serveren og jeg synes spawn er rigtig godt lavet, man farer ikke vild så let. Og metroen er rigtig smart, det gør det nemmere at komme rundt hurtigt, mange tak for det! :D

Og jeg har læst reglerne meget grundigt og vil selvfølge følge dem. Det håber jeg alle vil! (Ellers ville det jo ødelægge spillet)

Tak, håber jeg får lov at spille med jer, da det virker som en rigtig god server!
xcanner

Post by xcanner »

Godkendt og promotet
It's all about the community
Post Reply