Page 1 of 2

Global Tø I Normal og Skyworld

Posted: 26 Jan 2012, 14:18
by xcanner
Søndag den 12/2-2012 vil der blive lavet en global tøning i Normal og Skyworld. Dette vil medføre at isblokke og sne vil smelte. Bemærk at sneblokke vil ikke smelte!

Har man bygget af isblokke og vil ikke have at disse skal smelte, skal disse dækkes ind i jord. Se de indkapslet isskulpture mellem spawn og Geologisk Museum.

Re: Global Tø I Normal og Skyworld

Posted: 26 Jan 2012, 14:52
by FedeAnderzen
Endelig :)

Re: Global Tø I Normal og Skyworld

Posted: 26 Jan 2012, 14:56
by Kofodz
FedeAnderzen wrote:Endelig :)
Men det kommer sikkert igen jo :/

Re: Global Tø I Normal og Skyworld

Posted: 26 Jan 2012, 14:59
by FedeAnderzen
Kofodz wrote:
FedeAnderzen wrote:Endelig :)
Men det kommer sikkert igen jo :/
Jeg har sagt det før og siger det gerne igen:

Glastag over SC.

Re: Global Tø I Normal og Skyworld

Posted: 26 Jan 2012, 15:16
by xcanner
FedeAnderzen wrote:
Kofodz wrote:
FedeAnderzen wrote:Endelig :)
Men det kommer sikkert igen jo :/
Jeg har sagt det før og siger det gerne igen:

Glastag over SC.
Vent og se :-)

Re: Global Tø I Normal og Skyworld

Posted: 26 Jan 2012, 15:20
by Pars
FedeAnderzen wrote:
Kofodz wrote:
FedeAnderzen wrote:Endelig :)
Men det kommer sikkert igen jo :/
Jeg har sagt det før og siger det gerne igen:

Glastag over SC.
Det har jeg da sagt til dig Fede :P

Re: Global Tø I Normal og Skyworld

Posted: 26 Jan 2012, 16:45
by Knokz
Hvorfor? :)

Re: Global Tø I Normal og Skyworld

Posted: 26 Jan 2012, 17:28
by CptTomatoKing
Nogen der har problemer med sne? Tja der er da fordele ved at bygge under vandet :P

Re: Global Tø I Normal og Skyworld

Posted: 26 Jan 2012, 18:08
by Pars
Knokz wrote:Hvorfor? :)
Fordi sneen har flyttet sig rundt, hvilet er mega træls. Spawnbyen har også tidligeret været dækket af sne, og er det til dels stadigvæk

Re: Global Tø I Normal og Skyworld

Posted: 26 Jan 2012, 18:30
by Nemisisdk
problemet var vel at Notch ændrede på N,S,Ø og W på verdens delen men ikke vejr delen
Så hvis X har fundet ud af at rotere dette på samme måde skulle alt vel være som det burde :D