crafter.dk

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
dani704b
Posts: 1
Joined: 21 Dec 2011, 14:43

crafter.dk

Post by dani704b »

dit navn: Daniel

minecraft navn: dani704b

Alder: 15 år

sted: Østjylland

interesser: Minecraft, Mw3,Computer og sport (fodbold, batminton)

MInecraft erfaring: har spillet minecraft i 2 år og spiller mest multiplayer men også lidt singleplayer :)og jeg har haft mine ejen server og 100 inde på den men den blive hacket så nu betaler jeg for den og det er 1 år siden men jeg synes selv at jeg er god til at bygge og jeg vil ik bara havde et hus hvor man kun kan se huset at det ser flot ud men også inden for


hvor har du hørt om crafter.dk: i gemmen nogle venner

venner på server: zicy og kasperlj3

hvorfor vil du joine server: fordi jeg har høre mange gode ting om jers server og jeg har og så være inde og se på server og der er mange flotte hus/byer. og jeg synse at sky ring byen er godt lavet især OL. og
at spille sammen med mine venner og få nye venner og komme til at se server og at gøre den bedder og jeg har værdet inde på mange server hvor jeg har spille på den i den uge og så bliver den kedlig og du håber jeg at den her server er en server hvor man kan lide at spille på den i lang lang tid :D


har du læst og forsået reglerne? ja og jeg synes at de var gode og hvorfor på ander minecraft server som jeg har være på står der bara xray og hack ik tiladt og snak pænt til ander men jers kommer man maget mere ind på hvad man ik må gøre om hvad man må

her er min ansøgning. håber at jeg kommer ind

hilsen Daniel :D
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: crafter.dk

Post by kirkhammer »

den er accepteret kom ind og tag testen husk at læse op på reglerne.

PT. hvad hedder din server?
The kirkhammer has spoken.
User avatar
Kofodz
Posts: 354
Joined: 17 Jul 2011, 20:08

Re: crafter.dk

Post by Kofodz »

Hvad hed denne populære sever?
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: crafter.dk

Post by xcanner »

Fejlede den første test (havde ikke styr på hvad man må og ikke må i de forskellige worlds). Kan få en ny test i morgen
It's all about the community
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: crafter.dk

Post by xcanner »

Afvist pga. meget usikker i testen på reglerne.
It's all about the community
Post Reply