can i be in this sever vil gerne hjælpe med ting elsker af b

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
mbs123a
Posts: 4
Joined: 21 Oct 2011, 10:33

can i be in this sever vil gerne hjælpe med ting elsker af b

Post by mbs123a »

hey jeg vil gerne være med i severen på grund af jeg har set i er gode til at bygge det er jeg også håber i vil lave mig bygge i denne sever er altid til hjælp. hjælper andre med ting. jeg har spille minecraft i mange år så jeg har meget viden om spillet har set at jeres sever har maget god snak hårber i siger ja ;) hvis ikke håber i siger hvorfor
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: can i be in this sever vil gerne hjælpe med ting elsker

Post by Ch0x »

mbs123a wrote:hey jeg vil gerne være med i severen på grund af jeg har set i er gode til at bygge det er jeg også håber i vil lave mig bygge i denne sever er altid til hjælp. hjælper andre med ting. jeg har spille minecraft i mange år så jeg har meget viden om spillet har set at jeres sever har maget god snak hårber i siger ja ;) hvis ikke håber i siger hvorfor
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
Gulerod
Posts: 140
Joined: 07 Nov 2010, 11:25

Re: can i be in this sever vil gerne hjælpe med ting elsker

Post by Gulerod »

Har en anden ansøgning kørende. Se viewtopic.php?f=8&t=2955
Post Reply