Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
flory90
Posts: 2
Joined: 13 Feb 2012, 18:50
Location: Vejle (Syddanmark)
Contact:

Ansøgning

Post by flory90 »

Dit Navn: Florens

Dit Minecraft Navn: flory90

Alder: 21

Sted: 3-kantsområdet (vejle, kolding, fredericia)

Interesser: Spil, computer, minecraft, wow og metin2

Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i 7 måneder både single play og multiplay

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem google "minecraft server list"

Venner på serveren? ingen endnu men jeg håber da jeg bliver gode venner med alle på serveren :)

Hvorfor vil du joine vores server: jeg har set jeres screenshots og finder jeres server interessant og brugbar for mig som et sted jeg ville kunne bruge en masse tid og så jeg kan få bygget noget godt og acceptabelt også at jeg har spillet på andre servere men jeg har ikke rigtigt kunnet falde til.

Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har læst og forstået jeres regler og med jeres godkendelse vil jeg være klar til at kunne være en del af jeres fællesskab og være en hjælpsom medspiller
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: Ansøgning

Post by miscje »

flory90 wrote:Dit Navn: Florens

Dit Minecraft Navn: flory90

Alder: 21

Sted: 3-kantsområdet (vejle, kolding, fredericia)

Interesser: Spil, computer, minecraft, wow og metin2

Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i 7 måneder både single play og multiplay

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem google "minecraft server list"

Venner på serveren? ingen endnu men jeg håber da jeg bliver gode venner med alle på serveren :)

Hvorfor vil du joine vores server: jeg har set jeres screenshots og finder jeres server interessant og brugbar for mig som et sted jeg ville kunne bruge en masse tid og så jeg kan få bygget noget godt og acceptabelt også at jeg har spillet på andre servere men jeg har ikke rigtigt kunnet falde til.

Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har læst og forstået jeres regler og med jeres godkendelse vil jeg være klar til at kunne være en del af jeres fællesskab og være en hjælpsom medspiller
Tak for din ansøgning. Inden jeg kan godkende den, har jeg lige lidt spørgsmål. Hvilke andre servere har du spillet på, og hvad mener du med, at du ikke kunne falde til der?
Er du blevet banned på nogen af dem?
You stay classy
User avatar
flory90
Posts: 2
Joined: 13 Feb 2012, 18:50
Location: Vejle (Syddanmark)
Contact:

Re: Ansøgning

Post by flory90 »

jeg har været på nkings, og 4 - 5 andre danske servere og så på en af mine englandske venners server men der har ikke været den helt store hjælpsomhed fra de andre spillere eller nogen generel aktivitet og forståelse og er ikke blevet bannet fra en eneste server endnu og håber heller ikke dagen kommer hvor det ville ske :)
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: Ansøgning

Post by miscje »

Okay, tak for det. Hjælpsomhed, aktivitet og forståelse finder du helt sikkert på crafters. Din ansøgning er godkendt. Fang en admin/mod ingame, som vil lave en lille obligatorisk test, og så er du all set.
You stay classy
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: Ansøgning

Post by Ch0x »

Fejlede første test, usikker omkring flere af reglerne. Næste test om mindst 24 timer.
Post Reply