Jeg vil meget gerne lige vide hvem det er jeg er blevet klaget over at have stjålet fra da jeg ikke aner det selv loggede ind idag så jeg var i jail og spurgte julemanden og han sagde bare hvorfor har du ikke fuglt med på serveren og bannede mig vil gerne vide hvorfor???
sejer4
Sejer4 BAN
- sejer4
- julemand101
Re: Sejer4 BAN
Du er ikke banned andet end midlertidig 5 min. Vi har fået nyt ban system og spillerne kan selv tjekke hvorfor de er banned og jailed. Jeg synes derfor det er spild af tid at du ikke selv kan tjekke årsagen ligesom mange andre. Du har selv ansvaret for at følge med løbende omkring nye regler og hvad der sker på serveren. Hvis det er lang tid siden du sidst loggede ind bør du derfor tjekke nyhederne og se hvad der er sket siden sidst du var inde!
Omkring hvad du har stjålet så er det FedeAnderzen der har jailed dig for tyveri. Han har ikke skrevet ret specifikt hvor disse kister er så det kan være han uddybe det for dig. Men hvis du ikke kender til noget som helst tyveri og beviserne er ret klare så er det perm. ban så hvis jeg var dig ville jeg meget hurtigt forsøge at huske hvilke kister du har taget noget fra. Hvis du vitterlig er uskyldig så vil der nok være en god forklaring om hvorfor du har taget noget fra de kister.
Omkring hvad du har stjålet så er det FedeAnderzen der har jailed dig for tyveri. Han har ikke skrevet ret specifikt hvor disse kister er så det kan være han uddybe det for dig. Men hvis du ikke kender til noget som helst tyveri og beviserne er ret klare så er det perm. ban så hvis jeg var dig ville jeg meget hurtigt forsøge at huske hvilke kister du har taget noget fra. Hvis du vitterlig er uskyldig så vil der nok være en god forklaring om hvorfor du har taget noget fra de kister.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- sejer4
jeg vil i hvert fald gerne vide hvilke kister det er fordi hvis der er fra HelenaHH så er det ok da hun er min kæreste IRL og vi har en aftale om at det er ok, og tror godt det kan være der.
men vil gerne have af vide hvilken kiste det er eller hvem der ejer den.
sejer4
ps. sry for jeg ikke tjekkede forum julemand
sejer4
- julemand101
Helt i orden. Jeg synes også godt Fede kunne skrive lidt mere præcist men nu ser vi hvad han siger til sagen. Omkring din undskyldning så fint nok jeg var nok også lidt morgengnavensejer4 wrote:jeg vil i hvert fald gerne vide hvilke kister det er fordi hvis der er fra HelenaHH så er det ok da hun er min kæreste IRL og vi har en aftale om at det er ok, og tror godt det kan være der.
sejer4
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- sejer4
sådan er det jo en gang imellem hehe
men jeg kunne også godt selv tænke mig at vide helt præcist hvad det er, eller i hvert fald hvem det er jeg har taget noget fra
men jeg kunne også godt selv tænke mig at vide helt præcist hvad det er, eller i hvert fald hvem det er jeg har taget noget fra
- FedeAnderzen
Ja jeg troede egentligt at der var koordinater på det screenshot jeg har lagt op sammen med bansagen men det er der så ikke. Det er heller ikke lykkedes mig at finde stedet igen, men jeg havde så et andet screenshot liggende som viser at du også har været i andre kister den dag.
Angående kisternes ejer, ved jeg ikke hvis det er, det er slet ikke sikkert at ejerne spiller mere. Hvad jeg dog kan udelukke er at det skulle være HelenaHH's. Tyveriet er foregået den 15 august dvs. 6 dage før hun kom ind på serveren.
Billeder med bevis: Så med mindre du har en god forklaring så ser det ikke så godt ud for dig sejer4.
Angående kisternes ejer, ved jeg ikke hvis det er, det er slet ikke sikkert at ejerne spiller mere. Hvad jeg dog kan udelukke er at det skulle være HelenaHH's. Tyveriet er foregået den 15 august dvs. 6 dage før hun kom ind på serveren.
Billeder med bevis: Så med mindre du har en god forklaring så ser det ikke så godt ud for dig sejer4.
- sejer4
det kan jeg godt nok ikke huske når det er så længe siden men har altså aldrig stjålet noget før og kan da slet ikke mindes at jeg har stjålet noget da jeg startede på serveren.
men det er jo self også noget i skal vurdere, men vil bare lige have lov til at sige at jeg vil være utrolig ked af at skulle blive bannet for noget der skete for over et år siden og der ikke har været nogle tvivlsomme sager med mig ellers.
men som sagt det er jo jeres vurdering.
sejer4
men det er jo self også noget i skal vurdere, men vil bare lige have lov til at sige at jeg vil være utrolig ked af at skulle blive bannet for noget der skete for over et år siden og der ikke har været nogle tvivlsomme sager med mig ellers.
sejer4
- xcanner
Du kan se hvorfor du er banned/jailed (og hvornår du kommer ud) her: http://www.crafters.dk/?page_id=2154sejer4 wrote:det kan jeg godt nok ikke huske når det er så længe siden men har altså aldrig stjålet noget før og kan da slet ikke mindes at jeg har stjålet noget da jeg startede på serveren.
sejer4
It's all about the community
- julemand101
Det er godt at se du er vågen men jeg tror nok sejer4 snart har fundet ud af det men problemet var så at beskrivelsen som Fede havde lavet var temmelig mangelfuld.xcanner wrote:Du kan se hvorfor du er banned/jailed (og hvornår du kommer ud) her: http://www.crafters.dk/?page_id=2154sejer4 wrote:det kan jeg godt nok ikke huske når det er så længe siden men har altså aldrig stjålet noget før og kan da slet ikke mindes at jeg har stjålet noget da jeg startede på serveren.
sejer4
- FedeAnderzen
Godt, nu har jeg undersøgt sagen nøje og har med jule's hjælp fået undersøgt hvad kister du har været i og her er så hvad jeg har fundet ud af:
Billedet fra før er taget på koordinat: 1394 64 -250 sådan cirka.
På stedet havde du været i 4 forskellige kister og fra dem var taget: 21 torches, 4 cactus, 1 stone axe og 1 stone pickaxe.
Jeg fandt endvidere ud af at på koordinat: 1379 68 127 havde du været i en kiste hvorfra du havde taget: 1 iron spade og 143 cobblestone stairs.
Denne kiste stod i et hus der tilhører en spiller ved navn Kofojs Alt dette var sket den 15 august. Men en lille uge senere er du på spil igen, denne gang er vi på koordinat: 920 69 -143 hvor du fra en ovn tager 4 stykker glas. Eftersom du har spillet på serveren i lang tid uden at lave noget ulovligt(ikke noget vi har fundet), nøjes jeg med at give dig en måneds jail fra idag. Jeg er sikker på at du har lært lektien og ikke gør noget lign. igen.
Edit: Efter nærmere undersøgelser er jeg blevet opmærksom på at de fleste tyverier er blevet begået dagen efter du er blevet vip, det vil sige du burde have reglerne i frisk erindring. Vi har ikke før tolereret at nye spillere begik den slags overtrædelser og derfor bliver du løsladt fra fængsel med øjeblikkelig virkning og banned istedet.
Billedet fra før er taget på koordinat: 1394 64 -250 sådan cirka.
På stedet havde du været i 4 forskellige kister og fra dem var taget: 21 torches, 4 cactus, 1 stone axe og 1 stone pickaxe.
Jeg fandt endvidere ud af at på koordinat: 1379 68 127 havde du været i en kiste hvorfra du havde taget: 1 iron spade og 143 cobblestone stairs.
Denne kiste stod i et hus der tilhører en spiller ved navn Kofojs Alt dette var sket den 15 august. Men en lille uge senere er du på spil igen, denne gang er vi på koordinat: 920 69 -143 hvor du fra en ovn tager 4 stykker glas. Eftersom du har spillet på serveren i lang tid uden at lave noget ulovligt(ikke noget vi har fundet), nøjes jeg med at give dig en måneds jail fra idag. Jeg er sikker på at du har lært lektien og ikke gør noget lign. igen.
Edit: Efter nærmere undersøgelser er jeg blevet opmærksom på at de fleste tyverier er blevet begået dagen efter du er blevet vip, det vil sige du burde have reglerne i frisk erindring. Vi har ikke før tolereret at nye spillere begik den slags overtrædelser og derfor bliver du løsladt fra fængsel med øjeblikkelig virkning og banned istedet.