Ansøgning til Crafters.dk

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
magnusp2

Ansøgning til Crafters.dk

Post by magnusp2 »

Dit Navn: Magnus

Dit Minecraft Navn: magnusp2

Alder: 13

Sted: Lille landsby kaldet Borum

Interesser: Minecraft selvfølgelig, Minecraft servers, Minecraft plugins, Badminton,

Minecraft erfaring: Jeg startede med at spille minecraft for snart et år siden. Jeg spillede meget single player, men så fandt jeg nogle servere. Den første jeg spillede på var en server der hed Jcraft men den findes ikke mere. Jeg har også selv en server jeg spiller en del på. Jeg hørte første gang om spillet da nogen af mine venner spillede det, men jeg kunne ikke forstå hvordan et firkantet spil kunne være godt. Men så købte jeg det og siden da har jeg spillet det.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Nogen fra serveren joinede mine server og sagde de kom fra denne server og så prøvede jeg at joine.

Venner på serveren? Ikke endnu men håber jeg vil få mange i fremtiden ;)

Hvorfor vil du joine vores server:
Da jeg kom ind på denne server mærkede jeg en fed stemning som jeg sjældent møder på andre servere, spillerne var flinke og hjalp hindanden. Jeg vil meget gerne have del i det gode fælles skab i har og hjælpe med at bygge videre. Jeg har gået en del rundt og selvom jeg ikke kunne bygge blev jeg behandlet godt.
Denne server er også den eneste server jeg har været på hvor man kan bygge i fred uden griefing.

Har du læst og forstået reglerne? De er læst og forstået.

Andet om mig:
Jeg elsker som sagt at spille minecraft og bruger meget tid på det. Jeg går til badminton to gange om ugen og går på en skole i Sabro. Jeg er meget sammen med min lille bror (kasper) som er 2 år yngre end mig, vi spiller også en masse minecraft sammen. Jeg bor i en lille landsby der hedder Borum som ligger tæt på århus. Jeg bruger også en del tid sammen med mine venner fra byen. Så kan jeg også godt lide at spille minecraft på servere UDEN griefing.

Glæder mig meget til at komme ind på serveren (Hvis den her ansøgning bliver godkendt).
Jeg er ked af at jeg ikke kunne udfylde det krav om humor da jeg selv har den værste humor nogensinde ;) .
Last edited by magnusp2 on 05 Apr 2012, 15:36, edited 1 time in total.
kaffeluskeren

Re: Ansøgning til Crafters.dk

Post by kaffeluskeren »

magnusp2 wrote:Dit Navn: Magnus

Dit Minecraft Navn: Magnusp2

Alder: 13

Sted: Landsby Borum

Interesser: Kan godt lide minecraft og at sidde og rode med forskellige server plugins.

Minecraft erfaring: Spiller masser af minecraft hver dag. Har også selv en server jeg spiller en del på.

Venner på serveren? Nææææhh ikke rigtig endnu.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg hørte første gang om serveren for ikke ret lang tid siden. Jeg joinede og mærkede en ukendt fed stemning og rare og flinke spillere.

Har du læst og forstået reglerne? Yeps. Der er ikke så meget andet at sige om det.

Lidt extra info omkring mig: Har selv en server og ved hvor mega irriterende det er når folk greifer!
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
/kaffe
Pars

Re: Ansøgning til Crafters.dk

Post by Pars »

godkendt
Post Reply