Jeg vil gerne kunne bygge fordi at jeg er god til at bygge ting og bygninger jeg har spillet minecraft i 2 år
Mit navn er Alexander/Alebu333. Jeg er 10 år 11 til september. Håber jeg kommer til at bygge?
En ansøgning til crafters
- xcanner
Re: en ansøgning til crafters
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)alebu333 wrote:Jeg vil gerne kunne bygge fordi at jeg er god til at bygge ting og bygninger jeg har spillet minecraft i 2 år
Mit navn er Alexander/Alebu333. Jeg er 10 år 11 til september. Håber jeg kommer til at bygge?
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
It's all about the community
- alebu333
En ansøgning til crafters
Navn: Alexander
Minecraft Navn: Alebu333
Alder: 10 næsten 11
Sted: Charlottenlund i København
Interesser: Fodbold, minecraft, counter strike og kan lide at være udenfor.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minectaft snart 2 år. For et år siden spillede jeg kun på singleplayer. Jeg spiller på mange andre serverer FX Mc.slit.dk, Borum server OSV.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg så den ene på Minecraft serverer.
Venner på serveren? Ikke nogen men invitere dem snart.
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi da jeg kom en var i søde over for mig og i bygger flotte ting. Der er mange inde på serveren og det er godt.
Jeg vil gerne spille på jeres server fordi jeg synes den er meget god . Jeg synes at det er en god hjemmeside og ja der er ikke mere at sige det er en god server efter min mening.
Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg synes endelig de er meget gode Og det er godt at man ikke må bruge hack .
MvH Alexander
Minecraft Navn: Alebu333
Alder: 10 næsten 11
Sted: Charlottenlund i København
Interesser: Fodbold, minecraft, counter strike og kan lide at være udenfor.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minectaft snart 2 år. For et år siden spillede jeg kun på singleplayer. Jeg spiller på mange andre serverer FX Mc.slit.dk, Borum server OSV.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg så den ene på Minecraft serverer.
Venner på serveren? Ikke nogen men invitere dem snart.
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi da jeg kom en var i søde over for mig og i bygger flotte ting. Der er mange inde på serveren og det er godt.
Jeg vil gerne spille på jeres server fordi jeg synes den er meget god . Jeg synes at det er en god hjemmeside og ja der er ikke mere at sige det er en god server efter min mening.
Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg synes endelig de er meget gode Og det er godt at man ikke må bruge hack .
MvH Alexander
- FedeAnderzen
Re: En ansøgning til crafters
Det var bedre. Den er godkendt kom ind og få testen når du kan reglerne. Læs og forstå dem du har kun 2 forsøg til at klare testen.
- xcanner