Ansøning Til V!P

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
bowi0001

Ansøning Til V!P

Post by bowi0001 »

Hej midt navn er: Bowie

Jeg blev kaldt Bowie fordi min far elskede at høre på sangerrang David Bowie. Så døde David bowie og min far blev meget ked derfor gav han mig navnet Bowie :D .

Jeg vil rigtig gerne spille på jeres server fordi at den ser meget spænde ud og fordi at i ser kloge ud på minecraft Jeg vil gerne lærere af jer og se på jer så jeg kan få Inspirersion :D .

Midt sidste Projekt var et kæmpe hus men der var et problem med det. Huset var meget stort og jeg var meget glad for det Men så skete der det at det var for mørkt og selv om der var lys så spanwede der monstre inde i mit hus og til sidst kom der 4 Creepers og så skete det :cry:.

Lidt om mig.
Som sagt er midt navn Bowie Jeg er 14 år gammel.
Jeg bokser vær dag daglidt og det er meget hårdt vi har en sød og streng lærer der hedder Thomas. :lol:
Som start på boksningen skal vi opvarme med fodbold efter skal vi så bokse det gør vi mod hinanden med bokse hansker :P . Den sidste Halve time skal vi lave Meget træning det er den hårde del.
Jeg der er mange gange jeg gerne vil give op Men jeg gav aldrig op jeg blev altid hved så nu har jeg gået til boksning i fem år nu siden jeg var ni år gammel :D .

Det var min ansøning M.V.H Bowie :lol:
kirkhammer

Re: Ansøning Til V!P

Post by kirkhammer »

bowi0001 wrote:Hej midt navn er: Bowie

Jeg blev kaldt Bowie fordi min far elskede at høre på sangerrang David Bowie. Så døde David bowie og min far blev meget ked derfor gav han mig navnet Bowie :D .

Jeg vil rigtig gerne spille på jeres server fordi at den ser meget spænde ud og fordi at i ser kloge ud på minecraft Jeg vil gerne lærere af jer og se på jer så jeg kan få Inspirersion :D .

Midt sidste Projekt var et kæmpe hus men der var et problem med det. Huset var meget stort og jeg var meget glad for det Men så skete der det at det var for mørkt og selv om der var lys så spanwede der monstre inde i mit hus og til sidst kom der 4 Creepers og så skete det :cry:.

Lidt om mig.
Som sagt er midt navn Bowie Jeg er 14 år gammel.
Jeg bokser vær dag daglidt og det er meget hårdt vi har en sød og streng lærer der hedder Thomas. :lol:
Som start på boksningen skal vi opvarme med fodbold efter skal vi så bokse det gør vi mod hinanden med bokse hansker :P . Den sidste Halve time skal vi lave Meget træning det er den hårde del.
Jeg der er mange gange jeg gerne vil give op Men jeg gav aldrig op jeg blev altid hved så nu har jeg gået til boksning i fem år nu siden jeg var ni år gammel :D .

Det var min ansøning M.V.H Bowie :lol:
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk

PS brug edit knappen i stedet for at oprette et nyt topic eller skriv et nyt reply
The kirkhammer has spoken.
FedeAnderzen

Re: Ansøning Til V!P

Post by FedeAnderzen »

Ikke for at være lyseslukker men David Bowie er altså ikke død...
Image
Post Reply