Dit Navn: Thomas
Dit Minecraft Navn: Tanzcer
Alder: 14
Sted: Lolland-Falster
Interesser: Gaming, PC og Minecraft
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i 2 år. Både i singleplayer og i multiplayer.
Hvor har du hørt om crafters.dk: minecraftlisten.dk
Venner på serveren? Ingen desværre.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg synes det virker som en server med et rigtig godt fællesskab, og så bygger i herrefedt!
Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst reglerne, og acceptere dem!
Tanzcer ansøgning
- julemand101
Re: Tanzcer ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)Tanzcer wrote:Dit Navn: Thomas
Interesser: Gaming, PC og Minecraft
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i 2 år. Både i singleplayer og i multiplayer.
Venner på serveren? Ingen desværre.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg synes det virker som en server med et rigtig godt fællesskab, og så bygger i herrefedt!
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Tanzcer
Tanzcer ansøgning #2
Dit Navn: Thomas Hansen
Interesser: Gaming, PC, tegne og Minecraft
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i 2½ år. Både i singleplayer og i multiplayer. Har spillet på et par servere, som f.eks. my little creeper og MineDK. Jeg har holdt en lille pause på Minecraft i 4 måneder, men er begyndt igen!
Venner på serveren? Ingen endnu desværre.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg synes det virker som en server med et rigtig godt fællesskab, og så bygger i herrefedt! Ville være rigtig cool at få lov at joine jer, da I virker som en rigtig cool server, som opfylder alle mine krav for at en server er god.
Interesser: Gaming, PC, tegne og Minecraft
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i 2½ år. Både i singleplayer og i multiplayer. Har spillet på et par servere, som f.eks. my little creeper og MineDK. Jeg har holdt en lille pause på Minecraft i 4 måneder, men er begyndt igen!
Venner på serveren? Ingen endnu desværre.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg synes det virker som en server med et rigtig godt fællesskab, og så bygger i herrefedt! Ville være rigtig cool at få lov at joine jer, da I virker som en rigtig cool server, som opfylder alle mine krav for at en server er god.
- julemand101
Godkendt. Kom ind på serveren og få en test i reglerne.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- kirkhammer
- julemand101
Promoted.