Unban :-)

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
mini12dk

Unban :-)

Post by mini12dk »

Hej Crafters :-) jeg blev bannet for at stjæle fra andres kister ( 4 Måndere ) Eller i dont know kiggede lige forum :)
I siger godt nok jeg stjal sammen med en... Emiellouis o: Det gjorde jeg så ikke jeg har læst hans postes han fik unban.
han skulle skrive en ny ansøgning du prøver jeg :-) jeg er træt af og ikke kan spille på nogen server der er gode!
Jeg har lært lektien. at man ikke må stjæle kan jeg få unban?:-)
julemand101

Re: Unban :-)

Post by julemand101 »

Jeg vil ikke give dig nogen ny chance med den begrundelse at din undskyldning er temmelig ringe. Derudover er det ikke smart med så mange smileys hvis man vil forsøge at gøre det indtryk at man har lært noget.

Du får derfor ikke nogen ny chance herinde.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
mini12dk

Post by mini12dk »

Smiley gør indtryk i at man er glad?
jeg synes ikke selv jeg har givet en forklaring? idet jeg skrev.
Jeg gad bare godt ha et unban så jeg kunne spille igen...
det ret flabet gjordt! at han fik unban ( Emiellouis ) vi har næsten skrevet det samme? jeg er måske lidt mere
moden ikke og skrive jeg skal staffes? Kig lige hans sag vi gjorde det samme jo?.. :x

Skriver ret ondt nu fordi jeg er ret sur over forskellen mellem mig og ham!
julemand101

Post by julemand101 »

Forskellen er også alder og at du har fået afvist flere ansøgninger og dumpet flere tests. Du kom så ind anden gang men eftersom du åbenbart havde ret svært med reglerne så tæller det ikke som et plus. Emiellouis har derimod skrevet en meget god ansøgning begge gange og er noget ældre end dig. Jeg tror derfor mere på ham end dig.

Og nej, du er ikke mere moden med den måde du skriver på. Tværtimod så læser jeg din undskyldning som ret flabet som om du forlanger at du også bliver unbanned fordi en anden også er blevet det. Dit seneste indlæg viser jo også meget godt at det er den indstilling du har til tingene at du har krav på at blive unbanned.

Igen, jeg vil ikke have dig herind på serveren igen.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply