Ansøgning til server

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
enJnz

Ansøgning til server

Post by enJnz »

Dit navn: Jonas

Dit Minecraft Navn: enJnz

Alder: 12

Sted: Bornholm :D

Interesser: Jeg interreserer mig meget for computer-spil. Jeg går til også til karate. Spiller guitar men er stoppet til spring-gymastik. Og jeg har også været spejder for nogle år siden :D. Jeg kan også godt lide at lave "film" på et program der hedder pivot. Jeg har også facebook Spiller nogle få spil der inde. :)

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i næsten 3 år nu. Jeg havde det for cirka 3 år siden men fik først købt det for 2 år siden. :lol: Og har spillet på massere af andre servere.
Jeg ved meget om minecraft og om byggerier ovs.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg gik ind på "Minecraft Listen" og så fandt jeg den.

Venner på serveren?
Har en fætter der hedder enmnz som også gerne vil spille på serveren. Jeg håber på at finde nogle nye venner her inde

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har ledt efter en server hele dagen fordi jeg var blevet træt af pvp. :P Min fætter og jeg har "planer" om at bygge at "atlantis" :D Og jeg kunne godt tænke mig at få bygget en borg eller noget i den stil. :lol:

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst og forstået reglerne ;) Jeg hader grieferes og kan ikke lide når træer flyver :D :roll:
Jeg syntes ogse at reglerne er rigtig gode :)

Lidt ekstra info: Jeg elsker servere som ikke generalt går ud på pvp. Og jeg syntes at det bedste ved minecraft er at når man har bygget et stort project så at kunne være stolt over det man har bygget.
Jeg har eller spiller også: Warcraft-World of warcraft-League of legends. :D

Jeg håber at jeg kan komme ind på serveren og joine fælleskabet. Jeg har kigget på jeres minimap og har været lidt rundt omkring og det ser rigtig fedt ud ! :)

Venlig hilsen enjnz
Last edited by enJnz on 16 Oct 2012, 20:09, edited 1 time in total.
maja4626

Re: Ansøgning til server

Post by maja4626 »

enJnz wrote:Dit Navn: Jonas

Dit Minecraft Navn: enJnz

Alder: 12

Sted: Bornholm :D

Interesser: Jeg interreserer mig meget for computer-spil. Jeg går til også til karate.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i næsten 2 år nu. Og har spillet på massere af andre servere.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg gik ind på "Minecraft Listen" og så fandt jeg den.

Venner på serveren? Har en fætter der hedder enmnz som også gerne vil spille på serveren

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har ledt efter en server hele dagen. Fordi jeg var blevet træt af pvp. :P Min fætter og jeg har "planer" om at bygge at "atlantis" :D

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst og forstået reglerne ;)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
nrone

Post by nrone »

Godkendt - kom ind på serveren og få en test i reglerne af en moderator - for at komme til at bygge :-)
Crafters.dk - It's all about the community...
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Testet og promoted.

-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Post Reply