Navn: Louise
Minecraft navn: ZeProXd
Alder: 13 år
Sted: Haslev,sjælland
Interesser: jeg bruger min computer RIGTIG meget, da jeg elsker at spille minecraft Og så elsker jeg computer spil.
Minecraft erfaring: Mine erfaringer er jeg har spillet meget minecraft på servers da jeg har min egen
Hvor hørte jeg om Crafters.dk: Fandt den på server listen.
Jeg vil gerne joine serveren fordi: Jeg kunne godt tænke mig nogen venner inde for denne verden af blocks, haha. Og så syntes jeg jeres server virker super god og tryg Har ingen venner der spiller så det kunne være mega nice at finde nogen, eller hvordan man nu siger
Jeg kan bidrage med: Kreativitet og humor! Og er altid i godt humør.
Reglerne : Jeg har læst reglerne godt og grundigt igennem, og fordi de er retfærdige er de nemme at huske Og skal self os overholdes til punkt og prikke.
Frirum. Jeg ville super gerne godkendes, da jeg ingen steder har at spille, jeg kunne self finde en anden server.. Men jeg fandt denne og blev dybt intresseret med det samme. Så derfor ville jeg virkelig gerne godkendes, det kan godt være jeg ikke har spillet særlig længe.. Men kan finde ud af det meste, og er mega lærenem!
Ansøgning om VIP
- julemand101
Re: Ansøgning om VIP
Den er godkendt. Kom ind på serveren og få en lille test i reglerne af en moderator (blå) eller administrator (rød).
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Ninjastick
Ikke godkendt alligevel, men afvist.
Ansøgningen er en kopi af PrincessNutellas ansøgning, og du har ikke engang magtet at ændre fornavnet.
1. forsøg brugt. Enten laver du din egen ansøgning eller også finder du en anden server. Du har et forsøg tilbage, gør det nu ordentligt.
-Stick
Ansøgningen er en kopi af PrincessNutellas ansøgning, og du har ikke engang magtet at ændre fornavnet.
1. forsøg brugt. Enten laver du din egen ansøgning eller også finder du en anden server. Du har et forsøg tilbage, gør det nu ordentligt.
-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- julemand101
Inaktiv.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.