alder 10
jeg går meget op i minecraft og denne super fede server
grunden til jeg fandt denne server jeg gik ind på den danske minecraft server liste
og nu har jeg gået og tænkt hmm jeg mangler venner så håber jeg får nogen
jeg vil gerne joine jeres server fordi jerers builds er så mega cool
min ansøgning til crafters.dk
- Nielsen74
Re: min ansøgning til crafters.dk
det er en ommer.TGIgamer wrote:alder 10
jeg går meget op i minecraft og denne super fede server
grunden til jeg fandt denne server jeg gik ind på den danske minecraft server liste
og nu har jeg gået og tænkt hmm jeg mangler venner så håber jeg får nogen
jeg vil gerne joine jeres server fordi jerers builds er så mega cool
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- TGIgamer
minecraft ansøgning to crafters.dk
Dit Navn: nicolas
Dit Minecraft Navn: TGIgamer
Alder: 10
Sted: sjælland
Interesser: Computer-spil som Minecraft, Call Of Duty, osv,
Minecraft erfaring: Jeg har spillet meget Minecraft, bl.a en del på faction/Towny/PVP-servers osv. Jeg elsker at skrive med folk på en masse forskellige servers. Jeg spiller dog ikke særlig meget singleplayer.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min ven, Dani.
Venner på serveren? ingen
Hvorfor vil du joine vores server: Den virker godt beskyttet, så jeg virker tryg ved at bygge ting. På de fleste servers er der stor chance for, at tingene bliver griefet. Jeg har kigget på spawn og nogle af bygninger. De er rigtig flotte, og jeg er imponeret over, at det hele er lavet i survival!
Har du læst og forstået reglerne? Jep, jeg har læst dem alle igennem.
Den er ikke den længste, men det var noget af det bedste jeg kunne skrive.
Dit Minecraft Navn: TGIgamer
Alder: 10
Sted: sjælland
Interesser: Computer-spil som Minecraft, Call Of Duty, osv,
Minecraft erfaring: Jeg har spillet meget Minecraft, bl.a en del på faction/Towny/PVP-servers osv. Jeg elsker at skrive med folk på en masse forskellige servers. Jeg spiller dog ikke særlig meget singleplayer.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min ven, Dani.
Venner på serveren? ingen
Hvorfor vil du joine vores server: Den virker godt beskyttet, så jeg virker tryg ved at bygge ting. På de fleste servers er der stor chance for, at tingene bliver griefet. Jeg har kigget på spawn og nogle af bygninger. De er rigtig flotte, og jeg er imponeret over, at det hele er lavet i survival!
Har du læst og forstået reglerne? Jep, jeg har læst dem alle igennem.
Den er ikke den længste, men det var noget af det bedste jeg kunne skrive.
-
Re: minecraft ansøgning to crafters.dk
Den er en smule tynd. Vi kunne godt tænke os at vide lidt mere om dig og hvad du er for en person
Men det må komme på et tidspunkt. Din ansøgning er godkendt. Kom ind på serveren og få en test i reglerne af en admin eller moderator (rød eller blå)
Men det må komme på et tidspunkt. Din ansøgning er godkendt. Kom ind på serveren og få en test i reglerne af en admin eller moderator (rød eller blå)
- julemand101
Re: min ansøgning til crafters.dk
Inaktiv.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.