Mit Navn: Sebastian
Mit Minecraft Navn: SebooOwns
Alder: 15
Sted: Sjælland
Interesser: Gaming (Minecraft, Call Of Duty, NBA, Warcraft, Fifa) Badminton, Løb.
Mit yndlingsspil er Minecraft, jeg spiller det når jeg har tid, så bruger meget tid i weekenderne. Det jeg bedst kan lide ved Minecraft er at "Cave", da jeg elsker at finde ressurser.
Jeg bruger sjældent min ressurser, så hjælper ofte hvis nogen har brug for det.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft siden Oktober 2011, I Minecraft Beta 1.8.1
Hvor har jeg hørt om Serveren fra: Jeg ledte efter en god server, hvor admins ikke cheatede, hvor man spiller rigtig survival og ikke hvor at man ikke får diamonds af Admin. Og så fandt jeg den her.
Venner på Serveren: Jeg har ingen venner på serveren, men det kunne være fedt at møde nye personer.
Hvorfor jeg vil joine serveren: Jeg synes det lyder som en god, seriøs server, hvor man finder ressurser, ikke bliver griefet og man har det sjovt.
Jeg har læst og forstået reglerne og glæder mig til at forhåbentlig kunne spille med jer.
Hvad jeg vil bidrage med på Serveren:
Jeg vil selv mene at jeg er en god bygger. Så bygninger forhåbentlig.
Jeg vil, hvis jeg kan altid prøve at hjælpe de andre på serveren.
Jeg vil også gerne bidrage til fællesskabet, prøve at få "venner" derinde.
Jeg vil også gerne bidrage til at de andre på serveren har det sjovt, hvis jeg kan hjælpe med det.
Ansøgning
- GumZ1110
Re: Ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)SebooOwns wrote:Mit Navn: Sebastian
Interesser: Gaming (Minecraft, Call Of Duty, NBA, Warcraft, Fifa) Badminton, Løb.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft siden Oktober 2011, I Minecraft Beta 1.8.1
Hvor har jeg hørt om Serveren fra: Jeg ledte efter en god server, hvor admins ikke cheatede, hvor man spiller rigtig survival og ikke hvor at man ikke får diamonds af Admin. Og så fandt jeg den her.
Venner på Serveren: Jeg har ingen venner på serveren, men det kunne være fedt at møde nye personer.
Hvorfor jeg vil joine serveren: Jeg synes det lyder som en god, seriøs server, hvor man finder ressurser, ikke bliver griefet og man har det sjovt.
Jeg har læst og forstået reglerne og glæder mig til at forhåbentlig kunne spille med jer.
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
-
Kan du skrive lidt mere om dig selv? Hvad vil du bidrage med på serveren?SebooOwns wrote:Mit Navn: Sebastian
- julemand101
Inaktiv.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.