Sovjetunionens Nyhedstråd, Nyheder fra Moskva og Leningrad.

Del dine billeder eller videoer fra crafters.dk her.
User avatar
Emiellouis
Posts: 228
Joined: 11 Jul 2011, 13:54
Location: København

Re: Leningrad byggetråd(Billeder og Nyheder fra byen)

Post by Emiellouis »

Håber ikke at du misforstår mig Ero, jeg er sikker på at vi med tiden, såfremt at vi fortsætter med at bygge og rent faktisk bliver enige om noget ;) , kan fylde hele området ud, jeg synes bare at det er lidt ufint bare at claime så meget.

Desuden så hvis nogen bygger for tæt på byen så bryder de jo regelen ''man skal bygge minimum 20 blokke fra folks stuff men meget gerne mere hvis det er et stort projekt, og jeg tør godt sige at at Leningrad er et større projekt, og hvis vi begynder at bygge lidt mere ud af lidt hurtigere, tager moderatorene/adminsne nok lidt større hensyn til dit ønske om at udvide så meget. :)

Når alt det så er sagt, så hvis vi kigger andetsteds, kan man se, at man for eksempel, i Pony Produktions inc. har lavet en kæmpe mur rundt om området hvor der ønskes at blive bygget. Dette er ingen opfordring til at bringe en grim cobblemure frem fra mareridts kassen igen, det er blot et eksempel på folk der har indhegnet de steder de vil bygge på, dog i mindre propersioner, så jeg vil sige, ligesom Jacob, at det er okay at claime et område, dog i realistiske propertioner. :)
User avatar
Erobran
Posts: 512
Joined: 10 Jun 2012, 16:53
Location: Sjælland

Re: Leningrad byggetråd(Billeder og Nyheder fra byen)

Post by Erobran »

Emiellouis wrote:Håber ikke at du misforstår mig Ero, jeg er sikker på at vi med tiden, såfremt at vi fortsætter med at bygge og rent faktisk bliver enige om noget ;) , kan fylde hele området ud, jeg synes bare at det er lidt ufint bare at claime så meget.

Desuden så hvis nogen bygger for tæt på byen så bryder de jo regelen ''man skal bygge minimum 20 blokke fra folks stuff men meget gerne mere hvis det er et stort projekt, og jeg tør godt sige at at Leningrad er et større projekt, og hvis vi begynder at bygge lidt mere ud af lidt hurtigere, tager moderatorene/adminsne nok lidt større hensyn til dit ønske om at udvide så meget. :)

Når alt det så er sagt, så hvis vi kigger andetsteds, kan man se, at man for eksempel, i Pony Produktions inc. har lavet en kæmpe mur rundt om området hvor der ønskes at blive bygget. Dette er ingen opfordring til at bringe en grim cobblemure frem fra mareridts kassen igen, det er blot et eksempel på folk der har indhegnet de steder de vil bygge på, dog i mindre propersioner, så jeg vil sige, ligesom Jacob, at det er okay at claime et område, dog i realistiske propertioner. :)
EDIT: Alt er unclaimet for længe siden.

EDIT læste lidt forkert i dit indlæg fra start, derfor det der lille stykke om misbrug.
Her svaret på dit spørgsmål om misforståelse.

Ja alle kan mesforstå folk, nogle være end andre, dog har jeg ikke misforstået noget i denne sammenhæng.
Nu det oprindelige indlæg.

Når det kommer til at misbruge sla... Spillere så er jeg ret god til det for minimumsløn, dog bliver ingen beboere i LG misbrugt.
Jeg kan også lige forsikre dig om at en grim cobblemur aldrig vil komme på tale igen, der var jo en grund til den forsvandt, dog kan jeg endnu ikke sige om der kommer en anden slags mur.

Nu til clamningen, jeg og kromann3(såvidt "jeg" husker), vi syntes det var en fin idé at claime en "hel" ø, og ikke kun et hjørne, det syntes jeg/vi da det på en måde så ville se mere irl agtigt ud, husk på at der mange lande der bare er en hel ø, men efter en masse protester både herog på serveren og gode argumenter, så besluttede jeg i eneråd at det blev unclaimet, men en da vil det "NOK" blive claimet igen, man skal jo lytte til ens medspillere, alle begår jo fejl :P.
Last edited by Erobran on 10 Oct 2013, 21:16, edited 2 times in total.
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
User avatar
kromann3
Posts: 22
Joined: 15 Jan 2013, 14:38
Location: København
Contact:

Re: Leningrad byggetråd(Billeder og Nyheder fra byen)

Post by kromann3 »

Det var en dum idé t tage til LG neovo men det er jo hvad der kan ske
Attachments
Stakkels neovo og så var han ingen gang afk
Stakkels neovo og så var han ingen gang afk
420 blæs det
User avatar
kromann3
Posts: 22
Joined: 15 Jan 2013, 14:38
Location: København
Contact:

Re: Leningrad byggetråd(Billeder og Nyheder fra byen)

Post by kromann3 »

Så fik LG ny leder
Attachments
LGs nye leder (mig) siddene i borgmester stolen
LGs nye leder (mig) siddene i borgmester stolen
420 blæs det
User avatar
Erobran
Posts: 512
Joined: 10 Jun 2012, 16:53
Location: Sjælland

Re: Leningrad byggetråd(Billeder og Nyheder fra byen)

Post by Erobran »

Efter borgmestervalget, byrådsvalget, og grænseforvirringen er hverdagen kommet tilbage i Leningrad, vi er nu igen igang med nye spænende projekter som disse.

EDIT: Første højhus i det nye "Højhus"kvarter er næsten færdigt, som i også kan se er havnen også snart færdig.
Attachments
Som i kan se på dette billede er havnen også udvidet sydpå.
Som i kan se på dette billede er havnen også udvidet sydpå.
Første højhus kompleks i det nye højhuskvarter er næsten færdigt, havnen har også fået en flot facade.
Første højhus kompleks i det nye højhuskvarter er næsten færdigt, havnen har også fået en flot facade.
Last edited by Erobran on 09 Jul 2013, 08:01, edited 1 time in total.
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
User avatar
Emiellouis
Posts: 228
Joined: 11 Jul 2011, 13:54
Location: København

Re: Leningrad byggetråd(Billeder og Nyheder fra byen)

Post by Emiellouis »

Nå jeg lige kan tage mig sammen til at spille noget mere, synes altså at vi skal have flere højhuse. :)
User avatar
Erobran
Posts: 512
Joined: 10 Jun 2012, 16:53
Location: Sjælland

Re: Leningrad byggetråd(Billeder og Nyheder fra byen)

Post by Erobran »

LG har fået nyt byrådsmedlem, alle kender ham og det er selveste............ GUMZ1110!
Attachments
GUMZ1110
GUMZ1110
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
User avatar
Erobran
Posts: 512
Joined: 10 Jun 2012, 16:53
Location: Sjælland

Re: Leningrad byggetråd(Billeder og Nyheder fra byen)

Post by Erobran »

Dæmningen er næsten færdig, og en bro og putt in take sø er ved at blive bygget i Leningrad.
Attachments
Se resultatet indtil videre her.
Se resultatet indtil videre her.
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
User avatar
R2_DJ
Posts: 158
Joined: 15 Sep 2011, 12:54

Re: Leningrad byggetråd(Billeder og Nyheder fra byen)

Post by R2_DJ »

Så er mit første uddrag til fællesskinnet færdigt :)
Attachments
char.png
char.png (2.47 KiB) Viewed 7261 times
Last edited by R2_DJ on 11 Sep 2013, 20:36, edited 1 time in total.
User avatar
R2_DJ
Posts: 158
Joined: 15 Sep 2011, 12:54

Re: Leningrad byggetråd(Billeder og Nyheder fra byen)

Post by R2_DJ »

Skinnet på
Attachments
Capture.PNG
Capture.PNG (19.34 KiB) Viewed 7261 times
Post Reply