Hej Crafters.dk!
Navn: philip.
Mincraft navn : totemmm
Alder : 12 År (bliver 2 d. 5 maj)
Sted: Jeg bor i en lille by ved navn spjald ikke så langt væk fra ringkøbing og videbæk
Fritid: Jeg spiler pc, xbox360, ps,
spiller jeg : minecraft, wow, TF2, combatarms, BFH, Jeg har ikke noget arbejde
Jeg har spillet minecraft i 4 år (dog med nogle få pauser)
Jeg fandt crafters på google jeg søgte efter en god dansk server
Lige nu har jeg ikke nogen Venner der spiller på Crafters.DK men jeg vil prøve at få nogle af mine venner med
Jeg vil gerne joine jeres server fordig jeg har ledt efter en god server i lang tid og så fandtjeg jeres som så god ud der er også virkelig mange fede bygninger og jeg har en masse gode ideer til hvad jeg vil bygge
Jeg har læst reglerne og jeg er enig i dem
Tak fordi du / I tog tid til at læse den og håber den er god nok
ansøgning om V.I.P 8-)
- Nielsen74
Re: ansøgning om V.I.P 8-)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)totemmm wrote:Hej Crafters.dk!
Navn: philip.
Mincraft navn : totemmm
Alder : 12 År (bliver 2 d. 5 maj)
Sted: Jeg bor i en lille by ved navn spjald ikke så langt væk fra ringkøbing og videbæk
Fritid: Jeg spiler pc, xbox360, ps,
spiller jeg : minecraft, wow, TF2, combatarms, BFH, Jeg har ikke noget arbejde
Jeg har spillet minecraft i 4 år (dog med nogle få pauser)
Jeg fandt crafters på google jeg søgte efter en god dansk server
Lige nu har jeg ikke nogen Venner der spiller på Crafters.DK men jeg vil prøve at få nogle af mine venner med
Jeg vil gerne joine jeres server fordig jeg har ledt efter en god server i lang tid og så fandtjeg jeres som så god ud der er også virkelig mange fede bygninger og jeg har en masse gode ideer til hvad jeg vil bygge
Jeg har læst reglerne og jeg er enig i dem
Tak fordi du / I tog tid til at læse den og håber den er god nok
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk