Kerbal Space program tråd

Alt ikke releteret til Minecraft eller crafters.dk.
Post Reply
User avatar
Casper98dk
Posts: 1088
Joined: 31 Dec 2010, 13:47
Location: In-game building something.

Kerbal Space program tråd

Post by Casper98dk »

Nogen der spiller dette hyggelige, nørdede spil?
(Hvis i ikke har en ide om hvad det er kan i se nogle gode videoer her, http://www.youtube.com/watch?v=8KcgITy4 ... JUqeO7B_0l og ellers søge på google og YT, yderligere beskrivelse af spillet i bunden for dovne sjæle ;) )

Jeg er sgu ret meget en nybegynder selv, men er kommet frem til at få lavet mig en nogenlunde acceptabel rumstation
screenshot31.png
Efter mange forsøg med docking osv. Denne er samlet af 4 dele og har taget mig alt for lang tid at samle, at få sat første del på tog mig omkring 4 timer, men tiden det tager falder selvfølgelig hurtigt for hver gang jeg får det prøvet

Mit nyeste projekt var at få en Kerbal tilbage fra rummet som bare svævede rundt i orbit, og lige nu er han så fanget ude på havet hvor jeg arbejder på at få lavet et fartøj der kan komme derud og hente ham, og få ham tilbage.

Jeg har lavet det mig som regl at jeg altid vil have folk med tilbage og jeg vil have så mange dele ned fra rummet så muligt, så de ikke bare svæver løst rundt.

Lidt tilfældige billeder:
screenshot25.png
screenshot22.png


For jer der ikke gad følge linkende så kan jeg fortælle at spillet er et casual indie simulations rumsspil. Du er versionen af NASA på Kerbin, en obdigtet planet med små grønne mænd derpå som hedder kerbins. Du kan så samle raketter og hvad du ellers kan finde på ud af forudskabte dele med forskellig evner. Når du har samlet en stor raket med noget du vil have i rummet på, kommer den store opgave så at få det sendt der op, det skal selvfølgelig selv gøres med styringer som jeg synes fungere okay. Det er et indie game og er "kun" i alpha lige nu, men synes da helt klart det var de 140 kroner hver jeg betalte, og har i løbet af 2 uger fået spillet 37 timer.