mods/ emerald handsaw

Diskussion af klient/server mods og texturepacks.
Post Reply
User avatar
hofDK
Posts: 3
Joined: 12 Mar 2015, 17:12

mods/ emerald handsaw

Post by hofDK »

Hjælp.

Jeg så en video med en som lavede små lister til at sætte eks om vinduer.
han har en Emerald Handsaw. Jeg mener så at lure han har et eller andet mods, men er ikke sikker på om jeg har ret, i det med mods.
er sådanne mods lette at håndtere eller er de svære at tilføje
må man bruge dette mods her inde? .

mvh hofDK
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: mods/ emerald handsaw

Post by BetinaLerche »

Han har højst sandsynligt spillet Feed the Beast, som er en samling af modpakker.
Du kan ikke bruge det på vores server, da serveren skal være en Feed the Beast server for at det kan fungere.
Vi har flere gange snakket om at starte en Feed the Beast Crafters server, men er kommet frem til at det vil opdele fællesskabet, så det er ikke noget vi kommer til foreløbigt.
User avatar
hofDK
Posts: 3
Joined: 12 Mar 2015, 17:12

Re: mods/ emerald handsaw

Post by hofDK »

Tak for dit svar Btnlrchjhnsn.
Hvad nu hvis jeg installere de der mods, kan jeg så spille på denne server eller lave det ballade sammen,
Mere hvis jeg ville bruge dem når jeg spille offline eller måske en anden server

hofDK
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: mods/ emerald handsaw

Post by BetinaLerche »

Du kan ikke installere det som sådan, det kører i en helt anden klient.
Altså fungerer det faktisk som 2 forskellige spil.
Dermed vælger du bare FTB klienten når du skal spille på FTB servere.
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: mods/ emerald handsaw

Post by Ninjastick »

Btnlrchjhnsn wrote:Du kan ikke installere det som sådan, det kører i en helt anden klient.
Modded, i sig selv, kan godt hentes og installeres i din egen klient, men du kommer ikke ind på serveren med det. Modded kræver Forge Mod Loader (FML), og FML har det ikke særlig godt sammen med Bungee Cord, som er noget vi kører med. Hvis du vil lege med det i SP skal du bruge en anden profil, og så er vi ovre i noget jeg ikke vil blande mig i ^^
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Post Reply