Grand Theft Auto V (Online) - PC

Sektion til andre spil end Minecraft
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Grand Theft Auto V (Online) - PC

Post by Rekalty »

Nu er flertallet nok ikke gamle nok til at spille GTA Online, men ville da lige høre om nogle af os neandertaler har planer om at spille det, når det kommer til PC om et par uger? Har allerede snakket med et par, og blevet anbefalet at vi laver vores egen Crew i spillet, men ville da lige finde ud af om der var flere der var med på det :)
User avatar
Erobran
Posts: 512
Joined: 10 Jun 2012, 16:53
Location: Sjælland

Re: Grand Theft Auto V (Online) - PC

Post by Erobran »

Jeg har det desværre kun til PS4, min pc er noget gammelt lort.....

Men fed tanke!
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2061
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Grand Theft Auto V (Online) - PC

Post by FedeAnderzen »

Jeg påregner da at købe det når det kommer elle kort tid derefter. Så kan vi se om jeg kommer igang med online delen.

Er pt gået helt amok i Reign of Kings.
Image
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: Grand Theft Auto V (Online) - PC

Post by Rekalty »

FedeAnderzen wrote:Jeg påregner da at købe det når det kommer elle kort tid derefter. Så kan vi se om jeg kommer igang med online delen.

Er pt gået helt amok i Reign of Kings.
Ja da, regner også med at synke en del tid i Single Player, forventer ikke at nogen af os hopper direkte ind i Online :) Men, når vi engang kommer til det, kunne det være hyggeligt at spille sammen, især heists! :D

Tilføj mig hellere end gerne på Steam og Rockstar Social Club, bruger samme navn som her. Så kan vi se på det, når vi kommer så langt :)
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Grand Theft Auto V (Online) - PC

Post by Ninjastick »

Jeg vil også virkelig gerne spille det, men en ny computer har klart højere prioritet... Den er købt d. 4. januar 2008 og ruller derud af med en Q6600 processor (Core2Quad på 2.4GHz) og jeg er rimelig meget ved at have nået grænsen for hvad jeg kan opgradere på den og generelt bare presse den til :lol:
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: Grand Theft Auto V (Online) - PC

Post by Rekalty »

Ninjastick wrote:Jeg vil også virkelig gerne spille det, men en ny computer har klart højere prioritet... Den er købt d. 4. januar 2008 og ruller derud af med en Q6600 processor (Core2Quad på 2.4GHz) og jeg er rimelig meget ved at have nået grænsen for hvad jeg kan opgradere på den og generelt bare presse den til :lol:
2008, og den køre stadig? Det er sku imponerende! Men ja, tror hellere du skal finde en fin plads til den på PC Kirkegården, end at forsøge at opgradere den yderligere :)
User avatar
JBTollak
Administrator
Posts: 795
Joined: 19 Oct 2012, 11:38

Re: Grand Theft Auto V (Online) - PC

Post by JBTollak »

Jeg kunne godt finde på at købe det. Jeg er noget mere tiltrukket af multiplayer delen i spillet, selvom jeg nok også skal spille singleplayer.
Jeg er dog lidt uerfaren i de nyere GTA's da jeg ikke har spillet det siden 3'eren.


- le Champ
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2061
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Grand Theft Auto V (Online) - PC

Post by FedeAnderzen »

JacobBoTollak wrote:Jeg kunne godt finde på at købe det. Jeg er noget mere tiltrukket af multiplayer delen i spillet, selvom jeg nok også skal spille singleplayer.
Jeg er dog lidt uerfaren i de nyere GTA's da jeg ikke har spillet det siden 3'eren.


- le Champ
Det er direkte blasfemisk ikke at have spillet Vice City...
Image
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Grand Theft Auto V (Online) - PC

Post by Ninjastick »

FedeAnderzen wrote:Det er direkte blasfemisk ikke at have spillet Vice City...
Jeg har aldrig været troende... /care 8-)
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: Grand Theft Auto V (Online) - PC

Post by Rekalty »

Uuh, PC Trailer i 60fps kommer torsdag!
http://www.rockstargames.com/newswire/a ... d-official

Underligt at de ikke bare udgiver den, men vi kender jo alle Rockstar, de er sådan nogle rockstjerner... :P
Post Reply