Grand Theft Auto V (Online) - PC

Sektion til andre spil end Minecraft
User avatar
RLarsen
Posts: 405
Joined: 06 Nov 2010, 10:35

Re: Grand Theft Auto V (Online) - PC

Post by RLarsen »

http://socialclub.rockstargames.com/member/larsendk

er også klar på GTA5 når det kommer - har det godtnok på xbox360, men what the hell PC MASTER RACE!!
Image
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: Grand Theft Auto V (Online) - PC

Post by Rekalty »

RLarsen wrote:http://socialclub.rockstargames.com/member/larsendk

er også klar på GTA5 når det kommer - har det godtnok på xbox360, men what the hell PC MASTER RACE!!
Det er det jeg kan lide at høre!

I andre nyheder: http://www.rockstargames.com/newswire/a ... pc-trailer
Edith: Og en trailer mere, for heists: https://www.youtube.com/watch?v=U4lWSh3cSww
User avatar
CasperSK
Posts: 317
Joined: 07 Nov 2010, 10:44

Re: Grand Theft Auto V (Online) - PC

Post by CasperSK »

JacobBoTollak wrote:Jeg kunne godt finde på at købe det. Jeg er noget mere tiltrukket af multiplayer delen i spillet, selvom jeg nok også skal spille singleplayer.
Jeg er dog lidt uerfaren i de nyere GTA's da jeg ikke har spillet det siden 3'eren.


- le Champ

Og du har den frækhed at kalde dig champ, det er nævnt at du ikke har spillet Vice City det er måske et af de spil der har det fedeste soundtracks, da man selv har lov at vælge hvordan det skal være. Men det at du heller ikke har spillet San Andreas, jamen skamme sig da, det er jo bare ikke iorden. Det betyder jo du ikke kender følelsen af at hoppe ud fra en motorvejs bro, hvor efter biler kører ind i hinanden og en betjent stopper for at se hvad der sker på hans politi harley, for så at skyde ham i ansigtet, stjæle hans motorcykel og lave en wheelie rundt om hele Las Venturas med politiet i hælene?
Hvis man kan kalde det at leve, ja så ved jeg ikke. Kom ind i kampen venner.
we've tried nothing and we're all out of ideas.
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Grand Theft Auto V (Online) - PC

Post by Ninjastick »

CasperSK wrote:Og du har den frækhed at kalde dig champ, det er nævnt at du ikke har spillet Vice City det er måske et af de spil der har det fedeste soundtracks, da man selv har lov at vælge hvordan det skal være. Men det at du heller ikke har spillet San Andreas, jamen skamme sig da, det er jo bare ikke iorden. Det betyder jo du ikke kender følelsen af at hoppe ud fra en motorvejs bro, hvor efter biler kører ind i hinanden og en betjent stopper for at se hvad der sker på hans politi harley, for så at skyde ham i ansigtet, stjæle hans motorcykel og lave en wheelie rundt om hele Las Venturas med politiet i hælene?
Hvis man kan kalde det at leve, ja så ved jeg ikke. Kom ind i kampen venner.
Hvis jeg nu har spillet GTA IV, har jeg så en smule merit..? :?
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: Grand Theft Auto V (Online) - PC

Post by Rekalty »

Må være enig med Casper, om end det er en formildende omstændighed at du har spillet GTA IV.
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Grand Theft Auto V (Online) - PC

Post by Ninjastick »

Rekalty wrote:Må være enig med Casper, om end det er en formildende omstændighed at du har spillet GTA IV.
Jeg så en drift video tidligere, og der besluttede jeg mig for at jeg køber GTA IV om lige om lidt... Så må vi se om min maskine kan trække det (7 år gammel med en Q6600 (Core2Quad) 2.4GHz processor)...
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Grand Theft Auto V (Online) - PC

Post by Grandt_666 »

Ninjastick wrote:Så må vi se om min maskine kan trække det (7 år gammel med en Q6600 (Core2Quad) 2.4GHz processor)...
Opdatering ønskes (da jeg har samme "udstyr"), Be' om. :roll:
Member of The Islanders
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Grand Theft Auto V (Online) - PC

Post by Ninjastick »

Grandt_666 wrote:
Ninjastick wrote:Så må vi se om min maskine kan trække det (7 år gammel med en Q6600 (Core2Quad) 2.4GHz processor)...
Opdatering ønskes (da jeg har samme "udstyr"), Be' om. :roll:
På tirsdag regner jeg med at opgradere fra Q6600@4x2.4GHz til i5-4690K, fra 8GB DDR2 RAM@400MHz til 8GB DDR3 RAM@1600MHz og så fra GTX 570 til GTX 670, alt sammen på nyt bundkort. For hyggens skyld kommer der også lige en SSD i til OS :)

Det kommer til at koste mig ~3500-4000 da jeg allerede har grafikkort og RAM, men jeg regner snart med at købe lidt større ind... Ligemeget hvordan jeg vender og drejer det her, så er alt en KÆMPE opgradering..!
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: Grand Theft Auto V (Online) - PC

Post by Rekalty »

Ninjastick wrote:
Grandt_666 wrote:
Ninjastick wrote:Så må vi se om min maskine kan trække det (7 år gammel med en Q6600 (Core2Quad) 2.4GHz processor)...
Opdatering ønskes (da jeg har samme "udstyr"), Be' om. :roll:
På tirsdag regner jeg med at opgradere fra Q6600@4x2.4GHz til i5-4690K, fra 8GB DDR2 RAM@400MHz til 8GB DDR3 RAM@1600MHz og så fra GTX 570 til GTX 670, alt sammen på nyt bundkort. For hyggens skyld kommer der også lige en SSD i til OS :)

Det kommer til at koste mig ~3500-4000 da jeg allerede har grafikkort og RAM, men jeg regner snart med at købe lidt større ind... Ligemeget hvordan jeg vender og drejer det her, så er alt en KÆMPE opgradering..!
Se det lyder da mere fornuftigt, med lidt held skulle du gerne kunne køre minestryger på medium!
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Grand Theft Auto V (Online) - PC

Post by Ninjastick »

Rekalty wrote:Se det lyder da mere fornuftigt, med lidt held skulle du gerne kunne køre minestryger på medium!
Ro på nu, den kører allerede 7-kabale på Ultra. Der er kun lag når man vinder; ellers går det forrygende!
4 FPS, men ingen lag under normalt spil
4 FPS, men ingen lag under normalt spil
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Post Reply