Overwatch

Sektion til andre spil end Minecraft
Post Reply
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Overwatch

Post by julemand101 »

Er kastet mig over dette herlige spil fra Blizzard og det kunne tænkes der var andre der havde gjort det samme (ved ninjastick spiller det). Så er der nogen der er friske på at lave et hold og forsøge sig med noget holdspil? Kunne være glimrende "træning" op til Rank Mode der kommer i slutningen af denne måned.

Skal siges jeg på ingen måde er professionel til spillet (eller FPS'er generelt) men føler jeg har godt styr på de fleste af de mange heroes :P
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Overwatch

Post by Ninjastick »

Hvis I kan leve med at jeg kun kan finde ud af at spille Mercy, så kunne jeg godt være klar ^^
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Overwatch

Post by julemand101 »

Ninjastick wrote:Hvis I kan leve med at jeg kun kan finde ud af at spille Mercy, så kunne jeg godt være klar ^^
Du skal være velkommen til at være min Mercy :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2061
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Overwatch

Post by FedeAnderzen »

Jamen så skal man jo have battle.net.... :roll:
Image
User avatar
Damale91
Posts: 126
Joined: 19 Jun 2013, 22:37

Re: Overwatch

Post by Damale91 »

Jeg har et par kammerater der spiller det, men for mig at se ligner det bare endnu et MOBA i raekken, hvor vil I placere det i forhold til andre spil? jeg kunne da godt finde paa at prove det hvis det faktisk skiller sig ud paa en god maade? :)
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Overwatch

Post by julemand101 »

Damale91 wrote:Jeg har et par kammerater der spiller det, men for mig at se ligner det bare endnu et MOBA i raekken, hvor vil I placere det i forhold til andre spil? jeg kunne da godt finde paa at prove det hvis det faktisk skiller sig ud paa en god maade? :)
Det er jo ikke et MOBA spil? Det eneste det har tilfælles med MOBA genren er du kan vælge mellem 28 forskellige heroes og hver af dem har nogle evner der kan bruges med cooldown men så stopper sammenligningen også. Fx Det er et FPS, du kan skifte hero løbende under kampen, der er ingen lanes, der er ingen items, der er ingen shop...

Hvis du skal sammenligne det med noget er det Team Fortress 2 men det skiller sig meget ud fra dette. Du har fx adgang til alle heroes og deres evner fra start og disse bliver ikke ændret af evt. kosmetiske items du får løbende. Derudover er der self. en del mere strategi omkring valg af hero eftersom du skal samle et team der passer sammen og som er stærkt imod den kombination din modstander har valgt. Derfor er det også vigtigt at ændre din hero hvis du kan se det overhovedet ikke fungerer.

Men jeg synes det er en rigtig god shooter og det er forfriskende at have et spil hvor du ikke føler du kun blev nakket fordi modstanderen havde bedre items end dig.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Damale91
Posts: 126
Joined: 19 Jun 2013, 22:37

Re: Overwatch

Post by Damale91 »

Hov, havde helt glemt den her tråd.
Jamen jeg havde bare opfanget det som MOBA pga abilities og ulties, men når du fremlægger det på den måde, så vil jeg da overveje at købe det hvis jeg kan få det til en fornuftig pris :)
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
Post Reply