Application from Rasmus11036

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Rasmus11036

Application from Rasmus11036

Post by Rasmus11036 »

Rasmus11036, has applied for Crafter rank, with the following information:

Real name: Rasmus

Minecraft name: Rasmus11036

Friends playing on Crafters.dk: ingen

About me:
Som i nok kan se hedder jeg Rasmus, Jeg har spillet Minecraft 5-6 år altså siden jeg var helt lille og jeg har bygget Rigtig meget. det er en af grundende til at jeg gerne vil være Crafter, Og en anden grund er at jeg mangler en Server at spille på og siden at i har været igang i 6 år tænker jeg at i har styr på hvad i laver med jeres server, Jeg kan spille fra kl 14:30 til kl 22:00 self er det ikke sikkert jeg spiller lige meget vær emeste dag men ja. Jeg behøver nok ikke at forklare mit IGN og hvor jeg bor det kan i se længere oppe tror jeg. Så jeg tror det var det håber at jeg for Crafter Rank -Rasmus
Read and accepted the rules: Yes
FedeAnderzen

Re: Application from Rasmus11036

Post by FedeAnderzen »

Rasmus11036 wrote:Rasmus11036, has applied for Crafter rank, with the following information:

Real name: Rasmus

Minecraft name: Rasmus11036

Friends playing on Crafters.dk: ingen

About me:
Som i nok kan se hedder jeg Rasmus, Jeg har spillet Minecraft 5-6 år altså siden jeg var helt lille og jeg har bygget Rigtig meget. det er en af grundende til at jeg gerne vil være Crafter, Og en anden grund er at jeg mangler en Server at spille på og siden at i har været igang i 6 år tænker jeg at i har styr på hvad i laver med jeres server, Jeg kan spille fra kl 14:30 til kl 22:00 self er det ikke sikkert jeg spiller lige meget vær emeste dag men ja. Jeg behøver nok ikke at forklare mit IGN og hvor jeg bor det kan i se længere oppe tror jeg. Så jeg tror det var det håber at jeg for Crafter Rank -Rasmus
Read and accepted the rules: Yes

Promoted og givet 1 stk kit
Image
Post Reply