Ansøgning fra OQR

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
OQR
Posts: 9
Joined: 04 Oct 2016, 15:18

Ansøgning fra OQR

Post by OQR »

OQR, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: Olivwe

Minecraft navn: OQR

Alder: 11

Kommer fra: Købénhavn

Venner på Crafters.dk: SLOTH_in_GAME

Lidt om mig:
Hey jeg er blevet bannet af Relgus for X-Ray men jeg hacker ik jeg var på vej jem fra ferie da det skete den 23-10-216. jeg havede ik net så jeg kunne først spiller ved ca 20:00 tiden og jeg loggede ind på crafters men opdagede jeg var blevet bannet ja jeg var ude og mine jeg syntes selv det linede X-Ray da jeg så på gangene men jeg hacker IKKE og det vil jeg have i ved jeg håber jeg kan komme ind igen og vis det er så nederen og i tro jeg hacker så kan jeg godt give nogen af diasne til staffsne som en gave
Læst og forstået reglerne: Ja
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Ansøgning fra OQR

Post by Ninjastick »

OQR wrote:OQR, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: Olivwe

Minecraft navn: OQR

Alder: 11

Kommer fra: Købénhavn

Venner på Crafters.dk: SLOTH_in_GAME

Lidt om mig:
Hey jeg er blevet bannet af Relgus for X-Ray men jeg hacker ik jeg var på vej jem fra ferie da det skete den 23-10-216. jeg havede ik net så jeg kunne først spiller ved ca 20:00 tiden og jeg loggede ind på crafters men opdagede jeg var blevet bannet ja jeg var ude og mine jeg syntes selv det linede X-Ray da jeg så på gangene men jeg hacker IKKE og det vil jeg have i ved jeg håber jeg kan komme ind igen og vis det er så nederen og i tro jeg hacker så kan jeg godt give nogen af diasne til staffsne som en gave
Læst og forstået reglerne: Ja
Din ansøgning er afvist da du er permanent bannet for brug af X-ray.

http://crafters.dk/forum/viewtopic.php?f=23&t=7076
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Post Reply