Ansøgning fra Jacobsen123

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Jacobsen123

Ansøgning fra Jacobsen123

Post by Jacobsen123 »

Jacobsen123, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: Emil Jacobsen

Minecraft navn: Solidgeek

Alder: 20

Kommer fra: Aalborg

Venner på Crafters.dk: Toeffe <3

Lidt om mig:
Jeg færdiggjorde sidste sommer min uddannelse på HTX, og har siden holdt sabbatår. I mit sabbatår har jeg haft mange projekter i luften, men hovedsageligt har jeg arbejdet på at få mit lille webburea WebVikings op og stå, samt lancere MinecraftServers.dk. Jeg elsker at arbejde med programmering og webdesign, hvilket nok også er en af grundene til at jeg elsker at bygge i Minecraft. Derudover er jeg en glad og rar person, som holder af godt selvskab. Glæder mig til at spille med jer ;-)
Læst og forstået reglerne: Ja
BetinaLerche

Re: Ansøgning fra Jacobsen123

Post by BetinaLerche »

Jacobsen123 wrote:Jacobsen123, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: Emil Jacobsen

Minecraft navn: Solidgeek

Alder: 20

Kommer fra: Aalborg

Venner på Crafters.dk: Toeffe <3

Lidt om mig:
Jeg færdiggjorde sidste sommer min uddannelse på HTX, og har siden holdt sabbatår. I mit sabbatår har jeg haft mange projekter i luften, men hovedsageligt har jeg arbejdet på at få mit lille webburea WebVikings op og stå, samt lancere MinecraftServers.dk. Jeg elsker at arbejde med programmering og webdesign, hvilket nok også er en af grundene til at jeg elsker at bygge i Minecraft. Derudover er jeg en glad og rar person, som holder af godt selvskab. Glæder mig til at spille med jer ;-)
Læst og forstået reglerne: Ja
Promoted og har fået startkit.
Post Reply