Nu har vi fået holdt 3 søndagsmøder siden vi annoncerede at vi ville melde nyt ud herinde, og alligevel har vi ikke postet noget.
Det er ikke for at vi render og holder på hemmeligheder, men der har ikke været meget at melde ud alligevel.
MEN, nu har vi jo sat det her i værk så i skal da ikke snydes for de banale detaljer.
Vi har haft en del snak om hvordan serveren kører efter serverskiftet og hvad vi kan bruge af værktøjer til at holde øje med om laggen vender tilbage.
Vi har også vendt en enkelt Klage over ban.
Sidst men ikke mindst har vi påbegyndt forberedelsen af Crafters 7 års fødselsdag, det er godt nok først i september, men det er (har vi lært) om at komme igang med planlægningen tidligt.
Det var alt for denne gang, vi skal nok melde ud når der er nyt og spændende info fra bag kulisserne på Crafters.
Kort nyt fra møderne
- Damale91
Re: Kort nyt fra møderne
Fedt, lækkert at høre hvad der bliver fiflet med, uanset hvor banalt det er.
Og samtidig vil jeg tilføje, hvad jeg selv har oplevet på serveren, så er tps'en blevet til at have med at gøre igen, har kun oplevet 2 gange at den var under 19.5, den ene gang ~16.5 og den anden omkring de 17, så ikke noget helt vildt.
Og samtidig vil jeg tilføje, hvad jeg selv har oplevet på serveren, så er tps'en blevet til at have med at gøre igen, har kun oplevet 2 gange at den var under 19.5, den ene gang ~16.5 og den anden omkring de 17, så ikke noget helt vildt.
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- Relgus
Craftere kan nu også sætte ild på Novus
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
- Damale91
Relgus wrote:Craftere kan nu også sætte ild på Novus
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FEDT!
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- FedeAnderzen
Det eneste vi har brillieret med siden sidst er den nyligt overståede fødselsdag og så ændringen på forum som vi lavede igår.
Kan nogen mon spotte hvad vi har lavet om ??
Kan nogen mon spotte hvad vi har lavet om ??
- Toeffe
"Mener du vi gør noget forkert, har du klager over admins, mods, andre spillere eller serveren generelt." ???? :O
Ingen anelse
Ingen anelse
It Can be done, but do You have the time?
- FedeAnderzen
Nemlig, det er nu ændret til: Kritik, forslag og gode idéer til Crafters.dktoeffe wrote:"Mener du vi gør noget forkert, har du klager over admins, mods, andre spillere eller serveren generelt." ???? :O
Ingen anelse
Lyder mindre negativt... kom ikke og sig vores møder er uden resultat...
- Toeffe
Kunne jeg aldrig finde på ;DFedeAnderzen wrote:Nemlig, det er nu ændret til: Kritik, forslag og gode idéer til Crafters.dktoeffe wrote:"Mener du vi gør noget forkert, har du klager over admins, mods, andre spillere eller serveren generelt." ???? :O
Ingen anelse
Lyder mindre negativt... kom ikke og sig vores møder er uden resultat...
It Can be done, but do You have the time?
-
- Administrator
Bliver der snakket om noget nyt, til søndagsmøderne?
Crafters.dk's egen SoMe mand
- FedeAnderzen
Det gør der da.siig wrote:Bliver der snakket om noget nyt, til søndagsmøderne?
Vi har netop besluttet at skrotte Mumble som vore officielle chat program og bruger nu i stedet Discord.
Vi har tidligere haft en afstemning om hvad vi skulle bruge og der vandt Mumble knebent. Men der har stort set ikke været nogen der brugte Mumble det sidste år hvorimod Discord bliver brugt af flere spiller grupper, så derfor håber vi nu at de vil samles på Crafters officielle Discord kanal.
Derud over har vi besluttet at sætte Togsdage på pause. Metrolageret er fyldt med Quartz så vi har nok til at færdiggøre de resterende linjer, så derfor behøver vi ikke mine mere af det. Folk må naturligvis stadig gerne bygge på metro linjerne, de skal bare lige fange en med adgang til lageret så de kan få udleveret materialer.