Biblioteket er hermed åbent

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2061
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Biblioteket er hermed åbent

Post by FedeAnderzen »

Så blev jeg endelig færdig med at bygge biblioteket og vi er klar til at tage imod bøger.

Så har du en bog liggende som du har skrevet, som du gerne vil dele med andre kan du tage hen på biblioteket og lave en kopi som du kan udlåne oppe i bygningen. Hvis du ønsker kan vi også tilbyde at opbevare din originale bog nede i kælderen i vores sikrede boks.


Hvordan virker det ?

I bibliotekets udstilling er der ophængt bogreoler med Itemframes og skilte på.
Find en ledig Item frame og placer din bog i den, slå skiltet over ned og placer det igen. Skriv på øverste linje bogens titel og på 3 linje forfatteren navn. Vigtigt: Hvis du kommer til at slå en Item frame ned og hænger den op igen vil den være låst til dig alene. Derfor skal du huske at låse den op igen med kommandoen /cremove ellers kan kun du tage bogen.
Bogreol til udlån af bøger
Bogreol til udlån af bøger
Udlån dine bøger

Ønsker du at udlåne dine bøger igennem biblioteket skal du lave en kopi af din bog, ophæng IKKE originalen, du risikerer at miste den.
Du kan kopiere bogen hjemme hos dig selv eller du kan bruge vores kopirum, som du finder i kælderen. Der er en kiste med bøger som du kan tage fra til at lave kopier. Tag kun bøger til at lave kopi til biblioteket, egne kopier må du selv betale.
Kopirummet i kælderen
Kopirummet i kælderen
Opbevaring af originaler

Vi kan i vores sikrede boks opbevare din originale bog hvis du ønsker det. Bare smid den i hopperen i kopirummet så vil en af vores betroede medarbejdere sikre at den kommer ned i boksen.
Boksen
Boksen
Hvor finder jeg Biblioteket ?

Bygningen ligger lidt nord for /Warp trade
Link til Kort: http://map.crafters.dk/novus/?worldname ... =64&z=-347
Biblioteket udefra
Biblioteket udefra
Biblioteket indefra
Biblioteket indefra
Brug af biblioteket

Alle må bruge biblioteket og dets indhold, der er dog enkelte regler der gælder.
1. Intet må fjernes fra bygningen, (du må naturligvis gerne fjerne egne bøger)
2. Plader må afspilles i bygningen, husk at ligge pladen tilbage i kisten efter brug.
3. Du må ikke flytte rundt på bøger eller ændre tekst på skilte du ikke selv har sat.


God fornøjelse
Image
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Biblioteket er hermed åbent

Post by Ninjastick »

Jeg var ikke klar over at bygningen havde et formål :o Fedt koncept :D
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2061
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Biblioteket er hermed åbent

Post by FedeAnderzen »

Ninjastick wrote:Jeg var ikke klar over at bygningen havde et formål :o Fedt koncept :D
Man skulle efterhånden tro at du kendte mig efter alle de år...
Image
User avatar
JBTollak
Administrator
Posts: 795
Joined: 19 Oct 2012, 11:38

Re: Biblioteket er hermed åbent

Post by JBTollak »

Jeg vil så gerne læse det 18 bind store "Sky City - Det første år" værk.
Desværre er jeg ude af stand til at få bind 1 ud af itemframen.
Kunne den herre, være så elskværdig at åbne for låsen?
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2061
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Biblioteket er hermed åbent

Post by FedeAnderzen »

JacobBoTollak wrote:Jeg vil så gerne læse det 18 bind store "Sky City - Det første år" værk.
Desværre er jeg ude af stand til at få bind 1 ud af itemframen.
Kunne den herre, være så elskværdig at åbne for låsen?
Der er så nogen der har slået den ned og sat den op igen UDEN at låse framen op....

Det er ulåst nu, og så må jeg hellere få de sidste 6 bind klar....
Image
User avatar
CasperSK
Posts: 317
Joined: 07 Nov 2010, 10:44

Re: Biblioteket er hermed åbent

Post by CasperSK »

Jeg kommer lige med lidt skamløs reklamme.

Der er nu at finde to klassikere på biblioteket "Spillet om Trånen" og "Skibs kapring"

Hvis der er andre klassikere der ønskes fortolket tager jeg gerne imod forslag.
we've tried nothing and we're all out of ideas.
User avatar
Emiellouis
Posts: 228
Joined: 11 Jul 2011, 13:54
Location: København

Re: Biblioteket er hermed åbent

Post by Emiellouis »

CasperSK wrote:Jeg kommer lige med lidt skamløs reklamme.

Der er nu at finde to klassikere på biblioteket "Spillet om Trånen" og "Skibs kapring"

Hvis der er andre klassikere der ønskes fortolket tager jeg gerne imod forslag.
Spillet om Trånen fangede mig virkeligt. Er der en to'er på vej? Jeg synes der er mange spørgsmål, der ikke er blevet besvaret, og slutningen føles lidt åben. Ellers en fantastisk bog, helt klart en 'must read' :o
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2061
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Biblioteket er hermed åbent

Post by FedeAnderzen »

Jeg har lige en anbefaling:

livsis har skrevet en bog som fortæller om hendes tid på Crafters, det er en fed historie om sorger og glæder ved Crafters og kommer i forbi biblioteket en dag så sørg for at læse den.
livsis debut som forfatter - allerede en bestseller
livsis debut som forfatter - allerede en bestseller
Hun har også med bogen åbnet mine øjne for noget som jeg slet ikke havde overvejet da jeg kom på ideén med at bygge et bibliotek.

Craftere kan skrive deres personlige beretning om deres oplevelser med Crafters som server og deres relationer med andre Craftere.

Så lad det være en opfordring til jer alle: Skriv jeres histore som i har oplevet jeres tid herinde og del den med os andre på biblioteket, det er da noget der kan samle os som Community.

Skide godt gået livsis
Image
User avatar
JBTollak
Administrator
Posts: 795
Joined: 19 Oct 2012, 11:38

Re: Biblioteket er hermed åbent

Post by JBTollak »

FedeAnderzen wrote:Jeg har lige en anbefaling:

livsis har skrevet en bog som fortæller om hendes tid på Crafters, det er en fed historie om sorger og glæder ved Crafters og kommer i forbi biblioteket en dag så sørg for at læse den.

2019-07-01_18.47.31.png

Hun har også med bogen åbnet mine øjne for noget som jeg slet ikke havde overvejet da jeg kom på ideén med at bygge et bibliotek.

Craftere kan skrive deres personlige beretning om deres oplevelser med Crafters som server og deres relationer med andre Craftere.

Så lad det være en opfordring til jer alle: Skriv jeres histore som i har oplevet jeres tid herinde og del den med os andre på biblioteket, det er da noget der kan samle os som Community.

Skide godt gået livsis
Det er en super fed bog!
Fedt med indblik i en spillers følelser omkring det at blive bannet/vende tilbage, og de venskaber der kan opstå på crafters.dk

Flere historier af den slags, ville være fedt!
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2061
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Biblioteket er hermed åbent

Post by FedeAnderzen »

Det er et stykke siden vi sidst fik bøger ind, men nu er der kommet en bog igen.¨

Denne gang er det en selvhjælps bog - så hvis du mangler succes i livet er den måske noget for dig.
2020-06-19_21.45.04.png
Image
Post Reply