Debattering af regel nr. 5

Locked
JBTollak
Administrator

Debattering af regel nr. 5

Post by JBTollak »

Vi vil gerne påbegynde en længere rejse, hvor regelsættet gennemgås, debatteres og opdateres.

Vi har valgt at fokusere på de enkelte regler, én af gangen, for at få størst mulig input fra spillerne til evt. ændringer.
Vi ønsker at høre JERES tanker omkring reglen, og JERES tanker omkring en evt. ny formulering.
For at sparke debatten igang, inkluderer vi ServerTeamets tanker omkring reglen.

Regelgennemgangen kommer til at følge denne model:
  • Del 1: Ca. 5 regler af gangen, bliver lagt ud til debat på forum, i hver deres tråd.
  • Del 2: Efter 2 uger lukkes debatten, og Serverteamet tager forslag og kommentarer til gennemgang på et møde.
  • Del 3: En evt. ændring af de enkelte regler bliver udlagt til afstemning, blandt spillerne.
  • Del 4: En evt. afvisning af reglen, gør at proceduren køres igennem igen.
Regel nr 5:
Nuværende tekst:
Det er ikke muligt at bruge villagers til at lave en ironfarm. Dette er slået fra på serveren.
Tanker fra ServerTeamet:
Evt. fjernes fra regelsættet, og skrives under en "Bemærk" kategori. Da det ikke er muligt at lave en Iron farm på crafters.
CasperSK

Re: Debattering af regel nr. 5

Post by CasperSK »

behold reglen som den er.

Som i selv lige har slået op så lider serveren nu endnu mere under hoppers, fordi der er pillet ved hoppers for at gøre dem mere vanilla.

fjernes reglen vil jeg på det kraftigste anbefale at der startes et AFK kick, hvor det endnu engang ikke er tilladt at bygge AFK rails.

at spille på en server hvor block repop sker konstant driver nye spiller og gamle spillere væk.

hvem drives denne server for, de 5 bots der står AFK eller folk der faktisk gider bygge noget?
we've tried nothing and we're all out of ideas.
Relgus

Post by Relgus »

Den burde ligge under bemærk. den ligger forkert når vi tænker på at det er slået fra. så lige nu skal man huske på en regel som er ligegyldig da man kan ikke bryde den. der for giver det mig stor mening at den skal ligge oppe i bemærk :D

for mig er dette slået fra så vi ikke ødelægger crafters økonomi, jern er det eneste tilbage som man gerne ville handle med nu. Sådan håber jeg det bliver ved med at være.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Jeg er enig i at vi skal bevare at man ikke kan lave iron farme, netop af samme grund som Relgs skriver.

Jeg mener også godt den kan pilles ud af regellisten da det er en note og ikke en regel.

Jeg er også enig i Caspers pointe: Vi bør gå 100% efter at gøre spiloplevelsen bedst muligt for aktivt spillende og så må afk bots komme i 2 række.
Image
JBTollak
Administrator

Post by JBTollak »

Regelændring sendt til afstemning i denne post:

https://www.crafters.dk/forum/viewtopic.php?f=52&t=8341
Locked