Hvem vil være med til at bygge et marked

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
User avatar
livsis
Posts: 18
Joined: 08 Aug 2017, 08:59

Hvem vil være med til at bygge et marked

Post by livsis »

Mig (livsis) og min gode ven Moulern, har startet på et lille projekt: Vi vil lave et marked some ikke er /ah//market.
Indtil videre er der lavet 12 pladser, men da vi er usikre på om der virkelig er så mange der vil være med, vil vi gerne spørge hvem der kunne tænke sig at have en bod på markedet.
Det er helt gratis at have sin bod og man får gratis materialer til at bygge den. Når man har sat sin bod op/bygget den, kan man beslutte sig for hvad man vil sælge og hvad man vil have for det.
Alle boderne er 5x4 blocks.

Her er nogle ideer til hvordan en bod kunne se ud, alt efter hvilke materialer der er/du har:
Image
Image
Image
Image

Hvis du har planer om at sætte en bod op med et helt specielt design, må du meget gerne fortælle os hvilke materialer du skal bruge og hvor meget af det, da vi ellers bare vil skaffe forskællige slags wood, planks og white wool, men du må også meget gerne medbringe dine egne materialer.
Jeg kan også bygge en bod til dig, med det eneste krav at du selv kommer med materialerne.

Markedet vil blive lavet i Empress City, eller mere precist, koordinaterne -50, -1255
Post Reply