Community Torvet

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2061
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Community Torvet

Post by FedeAnderzen »

Så er Community Torvet endelig klar til at åbne.

Torvet er bygget med det formål at samle de mest brugbare oplysninger for Craftere på et sted, så spillerne ikke behøver pløje hjemmeside og forum igennem for at finde information om serveren.

Det er selvsagt kun ganske lidt jeg kan få med på nogle få tavler med skilte, men jeg har sorteret i det og valgt dem jkeg finder mest relevante for nye spillere.

Tavlerne indholder lister over warps, offentlige farme, arenaer der kan bruges til at afholde events, osv.
Der er også tavler med forslag til ting man kan lave på Crafters hvis man går og keder sig, andre tavler har koordinater til forskellige byggerier som jeg finder seværdige.

Torvet har også en afdeling hvor nye spillere kan tage en stak seeds af forskellige sorter. Dette er for at undgå at nye spillere høster andres farme for at komme i gang med deres egen base. Det ville være fedt om vores moderatorer vil gøre opmærksomme på at nye Craftere kan hente seeds her når de har fundet et sted at bo.
Man kan også få sig en gratis hest,eller man kan sejle en tur i en gratis båd eller låne en fiskestang og hygge sig ved havnefronten.

Fra toppen af bjerget kan man prøve sine hoppe færdigheder, eller bare nyde udsigten udover spawn.
Torvet
Torvet
Udlevering af seeds
Udlevering af seeds
Hop og se om du kan ramme vandhullet
Hop og se om du kan ramme vandhullet
Man kan finde torvet ved enten at gå igennem oste biksen i Gamla Staden eller via den nye havnetunnel der er indgang ved siden af Event pladsen
Nedgang til Havnetunnellen
Nedgang til Havnetunnellen
Edit:

Så fik torvet også en Cement blander, så hvis du skal have lavet nogle Concreteblokke så er du velkommen til at bruge denne.
Offentlig Cement blander
Offentlig Cement blander
Last edited by FedeAnderzen on 23 Jun 2019, 21:13, edited 1 time in total.
Image
User avatar
neovo1999
Moderator
Posts: 183
Joined: 21 Mar 2011, 19:47

Re: Community Torvet

Post by neovo1999 »

Fed ide.
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: Community Torvet

Post by BetinaLerche »

Det ser godt ud, og det bliver især vildt når der kommer andre typer skilte og med farvet tekst (Hvis du altså har tænkt dig at bruge det, personligt kommer jeg aldrig til at bruge et oak skilt med sort skrift igen, ligesom de røde senge :) )
User avatar
JBTollak
Administrator
Posts: 795
Joined: 19 Oct 2012, 11:38

Re: Community Torvet

Post by JBTollak »

+1
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2061
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Community Torvet

Post by FedeAnderzen »

OP opdateret med tilføjelse af Cement blander / ore miner
Image
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: Community Torvet

Post by BetinaLerche »

FedeAnderzen wrote:OP opdateret med tilføjelse af Cement blander / ore miner
Jeg troede at sådan en var overflødig i Fedes øjne :lol:
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2061
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Community Torvet

Post by FedeAnderzen »

BetinaLerche wrote:
FedeAnderzen wrote:OP opdateret med tilføjelse af Cement blander / ore miner
Jeg troede at sådan en var overflødig i Fedes øjne :lol:
Pas nu på du ikke ryger i fængsel, frøken Beduna.

I disse krænkelses tider kan man jo aldrig vide om jeg vil reagere ved at tude op om at du stik imod Jacobs formaninger bevidst prøver at provokere mig eller om jeg som voksen og selvsikker på en humoristisk måde vælger at udstille egne mangler og fortæller sandheden:

Mads fortalte mig for et par dage siden at man ikke behøver trykke skiftevis på museknapperne, men at man bare kan holde dem nede samtidig. Så nu kan jeg godt se det fede i maskinen

PS: mener alligevel hun skal i fængsel, jeg har altid drømt om at se hende i lænker....
Last edited by FedeAnderzen on 24 Jun 2019, 16:36, edited 1 time in total.
Image
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: Community Torvet

Post by BetinaLerche »

FedeAnderzen wrote:
BetinaLerche wrote:
FedeAnderzen wrote:OP opdateret med tilføjelse af Cement blander / ore miner
Jeg troede at sådan en var overflødig i Fedes øjne :lol:
Pas nu på du ikke ryger i fængsel, frøken.

I disse krænkelses tider kan man jo aldrig vide om jeg vil reagere ved at tude op om at du stik imod Jacobs formaninger bevidst prøver at provokere mig eller om jeg som voksen og selvsikker på en humoristisk måde vælger at udstille egne mangler og fortæller sandheden:

Mads fortalte mig for et par dage siden at man ikke behøver trykke skiftevis på museknapperne, men at man bare kan holde dem nede samtidig. Så nu kan jeg godt se det fede i maskinen

PS: mener alligevel hun skal i fængsel, jeg har altid drømt om at se hende i lænker....
Det var nu bare en sjov kommentar for at minde dig om dengang hvor jeg stolt fortalte jer at jeg havde bygget en concretemaskine i SC og du sagde "Hvad skal man bruge den til, jeg hælder bare vand udover", men okay :lol:
Last edited by BetinaLerche on 24 Jun 2019, 16:54, edited 1 time in total.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2061
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Community Torvet

Post by FedeAnderzen »

BetinaLerche wrote:
FedeAnderzen wrote:
BetinaLerche wrote: Jeg troede at sådan en var overflødig i Fedes øjne :lol:
Pas nu på du ikke ryger i fængsel, frøken.

I disse krænkelses tider kan man jo aldrig vide om jeg vil reagere ved at tude op om at du stik imod Jacobs formaninger bevidst prøver at provokere mig eller om jeg som voksen og selvsikker på en humoristisk måde vælger at udstille egne mangler og fortæller sandheden:

Mads fortalte mig for et par dage siden at man ikke behøver trykke skiftevis på museknapperne, men at man bare kan holde dem nede samtidig. Så nu kan jeg godt se det fede i maskinen

PS: mener alligevel hun skal i fængsel, jeg har altid drømt om at se hende i lænker....
Det var nu bare en sjov kommentar for at minde dig om dengang hvor jeg stolt fortalte jer at jeg havde bygget en concretemaskine i SC og du sagde "Hvad skal man bruge den til, jeg hælder bare vand udover", men okay :shock:
Husker det skam godt og udsigten i den manuelle metode er også bedre :p
Image
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2061
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Community Torvet

Post by FedeAnderzen »

Så kom der endnu en tilføjelse til Community Torvet

Denne gang et farming område til træer af enhver slags.

Man kan plante sit træ i midten og så tage vand elevatoren op til toppen og fælde det derfra. Gulvet er lavet af hoppers der opsamler det man ikke selv fanger.

Der er kister i farmen med alle slags Saplings og Bone Meal til at gro dem med.

Farmen har endnu ikke så mange saplings så enhver donation er velkommen, i kan smide i kisterne oppe på overfladen, så ryger de ned i bunden af sig selv som var det magi. Hver kiste har både skilt og itemframe der angiver hvad der skal hvorhen.
Farmen på overfladen
Farmen på overfladen
Bunden med kister til benmel og stiklinger
Bunden med kister til benmel og stiklinger
Et kig fra toppen af vandelevatoren
Et kig fra toppen af vandelevatoren
Image
Post Reply