Ansøgnings eksempel (læs før du ansøger.)

Hvis du synes du er skarp i reglerne, og gerne vil hjælpe spillere på Crafters.dk, kan du ansøge om at blive Temp-moderator her.
Post Reply
User avatar
JBTollak
Administrator
Posts: 795
Joined: 19 Oct 2012, 11:38

Ansøgnings eksempel (læs før du ansøger.)

Post by JBTollak »

Hej.

Jeg hedder _xXxChampdogxXx_ og har spillet på Crafters.dk i et godt stykke tid nu.
Jeg har bygget en by sammen med mine venner (Bjaarni04 og Neoprem), og vi er nu gået igang med et nyt projekt, som er opførelsen af Avengers Tower, fra Avengers filmene.

Jeg kan rigtigt godt lide at man på serveren næsten altid kan kontakte en moderator eller andre spillere, for at få hjælp.
F.eks. til at forstå reglerne, hvis man er i tvivl, eller til at få undersøgt en sag hvis nogen har griefet eller på anden måde brudt reglerne.

Jeg synes jeg har helt styr på reglerne, og er allerede god til at hjælpe spillere, hvis de spørger efter råd i chatten.
Desuden er jeg rimeligt god til at skrive, så jeg kan blive forstået, når jeg svarer andre spillere.

Som spiller ved jeg at det nogen gange kan være lidt svært at vente på at få hjælp, når der ikke er nogen moderator online, så jeg vil gøre mig umage for at fortsætte med at være aktiv, hvis jeg skulle blive temp-moderator. Jeg kan godt forstå det er en vigtig del af det ansvar man får.

Hvis jeg bliver valgt som temp-moderator, forstår jeg at det kun er 1 måned, og derefter er der andre der må komme til.
Men jeg håber at jeg gør det så godt, at I husker på mig, når der skal udvælges nye faste moderatorer.

Venlig hilsen
_xXxChampDogxXx_
Post Reply