Potato Town Holder Nytårsfest!

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
User avatar
viggo202q
Posts: 6
Joined: 04 Sep 2017, 21:13

Potato Town Holder Nytårsfest!

Post by viggo202q »

Potato Town Holder Nytårsfest!
I er alle her med inviteret til nytårsfest. Den 29 december klokken 19:00 slår vi døren op til spændende aften som byder på mange sjove og svære udfordringer. Det kan være en alle mod alle PVP-kamp, en quiz eller en tur igennem labyrinten. Da det hele også lyder lidt farligt, skal i huske på at i kan dø, så i skal passe på jeres ting. Vi ville gerne se jer lidt før klokken 19, så vi er klar i god tid. Hvis i kunne være interesseret, så skriv og meld jer til. I kan skrive til Viggo202q eller Loscar_ det skal dog senest ske klokken 12 søndag den 29 december altså på selve dagen.
PS. Hele aften bliver filmet og kommer til at ligge på Youtube.

Hilsen Potato Town! ;)
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2061
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Potato Town Holder Nytårsfest!

Post by FedeAnderzen »

Skide godt initiativ, men...

Jeg kan ikke få lov at skrive en tilmelding til Loscar via discord, så måske i skal lave tilmelding her i tråden eller et andet sted som i så linker til i posten ?

Jeg kan desværre ikke selv deltage, er lagt ned af en lungebetændelse, men begge mine unger vil gerne med, så skriv bare ThosiThor og RidderGusti på deltagerlisten.
Image
User avatar
viggo202q
Posts: 6
Joined: 04 Sep 2017, 21:13

Re: Potato Town Holder Nytårsfest!

Post by viggo202q »

Det kan jeg godt se er et problem. Har skrevet dem på listen nu ;)
Hvis vi laver noget i den her stil igen skal vi nok se om vi kan lave om på det så det ikke sker igen :)!

God bedring og godt nytår :D
Post Reply