Beslutning om ikke at indføre den nye Lobby.
Posted: 10 May 2021, 20:13
Efter grundig overvejelse, har jeg besluttet at vi ikke skifter til den nye Lobby.
Som der blev skrevet ud ved aflysning af Lobby åbningen, var jeg blevet opmærksom på nogle udfordringer med vores valg af Lobby.
Efter flere henvendelser gik det op for mig, at Serverrådet, og ikke mindst jeg selv, ikke havde løst opgaven med at vælge en ny Lobby, med udgangspunkt i Crafters værdier.
Vi havde stukket en opgave ud, med meget frie rammer, og der blev udvalgt 2 meget imponerende byggerier til en afstemning. Forblændet af byggerierne, og de spændende features, blev det mest med ja-hatten på, da vi skulle vælge kandidaterne.
Set i bagklogskabens lys, burde vi have sat strammere rammer for byggerierne, og brugt mere tid på at mærke efter, præcis hvad vi forventede os.
Derfor må jeg beklage overfor Jer, at vi lavede en fejl. Selvom alle kan fejle, er det bestemt ikke en rar følelse at indse dette.
De 2 forslag i afstemningen var flotte, men også tydeligt et resultat af worldedit og creative. Samtidig er de sjove features med head hunt, parkour og command blocks ikke noget man ellers kan opleve som spiller på Crafters.
Vi har som server, holdt fast i vores kerneværdier, helt fra dag 1, for snart 10½ år siden.
Crafters er unik, og tilbyder at spille Minecraft uden en masse ekstra features. Det er en bedrift, at mine sine egne ressourcer, og lave flotte bygninger man kan være stolte af.
Vi har et godt sikkerheds setup, og gode moderatorer der beskytter folks værdier og bygninger.
Den indstilling har snart 3000 Craftere vurderet god nok til at gide smide en ansøgning, for at få lov til at spille hos os.
Derfor, kan vi ikke have en Lobby, hvor der er store byggerier, der er synligt creative, eller features som du primært ser på de store minigames servere.
Det er vildledende for de spillere der logger ind. Det er som at købe en fed gaming-pc på nettet, med vandkøling og LCD, for bagefter at opdage at det er en PS3 når du pakker den ud.
Igen, må jeg beklage at jeg ikke var skarp nok, til at indse dette fra start.
Forhåbentligt har det har givet lidt forståelse for beslutningen.
Som der blev skrevet ud ved aflysning af Lobby åbningen, var jeg blevet opmærksom på nogle udfordringer med vores valg af Lobby.
Efter flere henvendelser gik det op for mig, at Serverrådet, og ikke mindst jeg selv, ikke havde løst opgaven med at vælge en ny Lobby, med udgangspunkt i Crafters værdier.
Vi havde stukket en opgave ud, med meget frie rammer, og der blev udvalgt 2 meget imponerende byggerier til en afstemning. Forblændet af byggerierne, og de spændende features, blev det mest med ja-hatten på, da vi skulle vælge kandidaterne.
Set i bagklogskabens lys, burde vi have sat strammere rammer for byggerierne, og brugt mere tid på at mærke efter, præcis hvad vi forventede os.
Derfor må jeg beklage overfor Jer, at vi lavede en fejl. Selvom alle kan fejle, er det bestemt ikke en rar følelse at indse dette.
De 2 forslag i afstemningen var flotte, men også tydeligt et resultat af worldedit og creative. Samtidig er de sjove features med head hunt, parkour og command blocks ikke noget man ellers kan opleve som spiller på Crafters.
Vi har som server, holdt fast i vores kerneværdier, helt fra dag 1, for snart 10½ år siden.
Crafters er unik, og tilbyder at spille Minecraft uden en masse ekstra features. Det er en bedrift, at mine sine egne ressourcer, og lave flotte bygninger man kan være stolte af.
Vi har et godt sikkerheds setup, og gode moderatorer der beskytter folks værdier og bygninger.
Den indstilling har snart 3000 Craftere vurderet god nok til at gide smide en ansøgning, for at få lov til at spille hos os.
Derfor, kan vi ikke have en Lobby, hvor der er store byggerier, der er synligt creative, eller features som du primært ser på de store minigames servere.
Det er vildledende for de spillere der logger ind. Det er som at købe en fed gaming-pc på nettet, med vandkøling og LCD, for bagefter at opdage at det er en PS3 når du pakker den ud.
Igen, må jeg beklage at jeg ikke var skarp nok, til at indse dette fra start.
Forhåbentligt har det har givet lidt forståelse for beslutningen.