Ansøgning fra nmhp

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
nmhp

Ansøgning fra nmhp

Post by nmhp »

nmhp, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: Victor Cloos Nestler Jesen

Minecraft navn: nmhp

Alder: 14

Fandt Crafters.dk: Jeg fandt "Crafters.dk" på en server list side kaldet "https://minecraft-server-list.com"

Venner på Crafters.dk: Ikke lige nogen... ;(

Lidt om mig:
Mit navn er Victor jeg er 14 år gammel, og jeg elsker at spille minecraft. Jeg leder lidt efter et par nye venner, da mine andre venner ikke spiller meget minecraft. Jeg har spillet minecraft siden jeg var 8, og jeg ville kalde migselv ret venlig :)
Jeg ville sige at det er mugligt for mig at være online ret lang tid om dagen (Specielt i efterårsferien.)
Jeg håber jeg bliver en del af jeres netværk! :D
Mvh. Victor Cloos nestler Jesen.

Læst og forstået reglerne: Ja
FedderJr
Moderator

Re: Ansøgning fra nmhp

Post by FedderJr »

nmhp wrote: 17 Oct 2021, 23:09 nmhp, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: Victor Cloos Nestler Jesen

Minecraft navn: nmhp

Alder: 14

Fandt Crafters.dk: Jeg fandt "Crafters.dk" på en server list side kaldet "https://minecraft-server-list.com"

Venner på Crafters.dk: Ikke lige nogen... ;(

Lidt om mig:
Mit navn er Victor jeg er 14 år gammel, og jeg elsker at spille minecraft. Jeg leder lidt efter et par nye venner, da mine andre venner ikke spiller meget minecraft. Jeg har spillet minecraft siden jeg var 8, og jeg ville kalde migselv ret venlig :)
Jeg ville sige at det er mugligt for mig at være online ret lang tid om dagen (Specielt i efterårsferien.)
Jeg håber jeg bliver en del af jeres netværk! :D
Mvh. Victor Cloos nestler Jesen.

Læst og forstået reglerne: Ja
Promotet og fået starterkit.
Og ud af haveskuret væltede der en gigantisk syndflod af sort-gule farver og med en brummen som 30 T4 California Folkevogne
Det var bierne. De var vågne. De var sultne
Post Reply