Stadig Relevant Spørgsmål

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
User avatar
GlemtDinFortid
Posts: 16
Joined: 01 Sep 2022, 20:23

Stadig Relevant Spørgsmål

Post by GlemtDinFortid »

Hvordan skal man lave en klage over ban tråd, hvis man er banned på begge sine brugere på forum?
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Stadig Relevant Spørgsmål

Post by julemand101 »

Du bliver som udgangspunkt ikke banned på forummet med mindre du har opført dig som en total idiot herinde også.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
GlemtDinFortid
Posts: 16
Joined: 01 Sep 2022, 20:23

Re: Stadig Relevant Spørgsmål

Post by GlemtDinFortid »

Hvor lang tid er ventetiden normalt, på at få et svar?
User avatar
GlemtDinFortid
Posts: 16
Joined: 01 Sep 2022, 20:23

Re: Stadig Relevant Spørgsmål

Post by GlemtDinFortid »

Altså jeg læste godt, at nye og uerfarne folk har overtaget Crafters.
Men jeg synes, svar tiden er meget lang, på mit spørgsmål.

Måske der skulle overvejers, at hyre nogle flere erfarne hænder ind som support?
User avatar
GlemtDinFortid
Posts: 16
Joined: 01 Sep 2022, 20:23

Re: Stadig Relevant Spørgsmål

Post by GlemtDinFortid »

:geek:

Er der et telefonnummer til kundeservice et sted?
User avatar
GlemtDinFortid
Posts: 16
Joined: 01 Sep 2022, 20:23

Re: Stadig Relevant Spørgsmål

Post by GlemtDinFortid »

Hvad mon kommer først?

- Et svar til mig
ELLER
- I får opdateret severen til 1.19
User avatar
GlemtDinFortid
Posts: 16
Joined: 01 Sep 2022, 20:23

Re: Stadig Relevant Spørgsmål

Post by GlemtDinFortid »

I fik så opdateret serveren til 1.19

Så vi prøver igen
Hvad mon kommer først?

- Et svar til mig
ELLER
- I får udskiftet den inkompetent administrator
User avatar
neovo1999
Moderator
Posts: 183
Joined: 21 Mar 2011, 19:47

Re: Stadig Relevant Spørgsmål

Post by neovo1999 »

GlemtDinFortid wrote: 30 Dec 2022, 16:45 I fik så opdateret serveren til 1.19

Så vi prøver igen
Hvad mon kommer først?

- Et svar til mig
ELLER
- I får udskiftet den inkompetent administrator
Hejsa GlemtDinForTid

Jeg går stærk ud fra at det her er kofodz. Jeg kan derfor kun gå ud fra at du er røget ud for at have lavet et vote angreb på slimblokken og af den grund er du blevet bannet.

Jeg ville gerne prøve at tage din sag op til et møde, men jeg kan med 99.999% sikkerhed sige at du nok ikke kan komme ind inden for den nærmeste fremtid.

Der ville komme svar i denne tråd.


Hilsen Neovo1999
User avatar
GlemtDinFortid
Posts: 16
Joined: 01 Sep 2022, 20:23

Re: Stadig Relevant Spørgsmål

Post by GlemtDinFortid »

neovo1999 wrote: 30 Dec 2022, 21:57 Hejsa GlemtDinForTid

Jeg går stærk ud fra at det her er kofodz. Jeg kan derfor kun gå ud fra at du er røget ud for at have lavet et vote angreb på slimblokken og af den grund er du blevet bannet.

Jeg ville gerne prøve at tage din sag op til et møde, men jeg kan med 99.999% sikkerhed sige at du nok ikke kan komme ind inden for den nærmeste fremtid.

Der ville komme svar i denne tråd.

Hilsen Neovo1999


Slimblokken??? Er det den server som nogle personer skiftede hen på, da Crafters ikke var godt nok?
Og de folk der skiftede derhen, brugte meget energi på at svine Crafters til på deres vej, samt gøre alt for at stille Crafters i et dårligt lys?
Og de selv samme personer er kommet kravlende tilbage, da slimblokken viste sig at være et projekt dømt til at fejle?
Som nu af en eller anden mærkelig grund er kommet tilbage og har noget at skulle have sagt?

Ah ja den server! Den stemte jeg da på et par gange, men at kalde det et vote angreb, synes jeg måske lige er i overkanten.
Jeg håbede blot det ville gå dem godt, så de blev på deres egen server.

Men jeg vil gerne undskylde! At jeg ikke læste det med småt i regelsættet, omkring reglerne på Crafters også gælder på andre server.
Blev jeres moderator Gylp ikke bannet for Xray på Slimblokken? Så der er vel plads til kriminelle på Crafters?

Mvh (Ikke Kofodz) Men GlemtDinForTid
User avatar
GlemtDinFortid
Posts: 16
Joined: 01 Sep 2022, 20:23

Re: Stadig Relevant Spørgsmål

Post by GlemtDinFortid »

Jeres tydelige beslutning om ikke at svare på nogle af mine spørgsmål, viser den sande kulør af de inkompetente admins.

At man kan stikke Crafters i ryggen og skifte til en server hvis eneste ønske er at se Crafters fejle, for så at komme tilbage og køre Crafters som en eller anden Nordkoreansk diktator.

Jeg gentager mig selv:
Den stemte jeg da på et par gange, men at kalde det et vote angreb, synes jeg måske lige er i overkanten.
Jeg håbede blot det ville gå dem godt, så de blev på deres egen server.
I det mindste har jeg ikke forrådt Crafters og de mennesker, som har spillet der i årevis.

Så hvis I vil fastholde mit ban over et såkaldt "vote angreb" med det grundlag, at jeg ikke overholder modenhedsreglen og har sat Crafters i et dårligt lys. Kan I så se ironien i at have Ninjastick og Gylp som "admins"?
Post Reply