ønsker om unban

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
User avatar
MarcusFranklin
Posts: 1
Joined: 26 Nov 2022, 17:58

ønsker om unban

Post by MarcusFranklin »

jeg har stjålet noget fra bankens kister og soglte det igen et par gange sammen med ministig som også gjorde det han gjorde det også med hjern blocks kaja var der også men hun gjorde ikke noget så gik jeg ud af banken da jeg havde soglt jeg kan ikke huske vor meget det var nok ca.10 gange og da jeg var stoppet så gik ministig hent til hjernblocks kisterne og begyndte at sælge der fra. og jeg vil gerne undskylde at jeg ikke bare reportede buggen.
User avatar
Gylp
Posts: 208
Joined: 14 May 2015, 20:02

Re: ønsker om unban

Post by Gylp »

MarcusFranklin wrote: 26 Nov 2022, 18:02 jeg har stjålet noget fra bankens kister og soglte det igen et par gange sammen med ministig som også gjorde det han gjorde det også med hjern blocks kaja var der også men hun gjorde ikke noget så gik jeg ud af banken da jeg havde soglt jeg kan ikke huske vor meget det var nok ca.10 gange og da jeg var stoppet så gik ministig hent til hjernblocks kisterne og begyndte at sælge der fra. og jeg vil gerne undskylde at jeg ikke bare reportede buggen.
Hej Marcus.
Vi er glade for ærligheden, og det gavner din sag meget!
Vi vil tale om dit ban ved moderator mødet søndag d. 27 november kl 20. Efterfølgende vil vi give dig et svar i denne tråd.
Som en vismand engang sagde *buååårghhh"
User avatar
Gylp
Posts: 208
Joined: 14 May 2015, 20:02

Re: ønsker om unban

Post by Gylp »

MarcusFranklin wrote: 26 Nov 2022, 18:02 jeg har stjålet noget fra bankens kister og soglte det igen et par gange sammen med ministig som også gjorde det han gjorde det også med hjern blocks kaja var der også men hun gjorde ikke noget så gik jeg ud af banken da jeg havde soglt jeg kan ikke huske vor meget det var nok ca.10 gange og da jeg var stoppet så gik ministig hent til hjernblocks kisterne og begyndte at sælge der fra. og jeg vil gerne undskylde at jeg ikke bare reportede buggen.
Hej Marcus! Efter vi har talt om din sag på server mødet er vi blevet enige om følgende. Du er velkommen på crafters.dk igen, du får dog stadige en lille straf som bliver et reset på dine penge.
Som en vismand engang sagde *buååårghhh"
Post Reply