server join

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
handita123
Posts: 3
Joined: 30 Aug 2011, 20:45

server join

Post by handita123 »

mit navn er tobias og jeg er 14 år og jeg spiller fodbold jeg ville virklig ønske at jeg kunne få lov til at joine jer server det ville være fantastisk jeg har en fantastisk form for humor ifølge alle jeg kender er jeg sjov jeg elsker at være sammen med mine venner og specialt i minecraft der hvor jeg bor p.s jeg bor forresten i århus går på hasselager skole mit favorite spil er minecraft jeg spiller også call of duty mw2 som jeg faktisk elsker helt vildt men ja det var det jeg håber jeg kommer med på servern ses :D
Last edited by handita123 on 31 Aug 2011, 20:16, edited 2 times in total.
User avatar
Wufei
Posts: 190
Joined: 06 Nov 2010, 10:01

Re: server join

Post by Wufei »

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
User avatar
Gulerod
Posts: 140
Joined: 07 Nov 2010, 11:25

Re: server join

Post by Gulerod »

Inaktiv
User avatar
handita123
Posts: 3
Joined: 30 Aug 2011, 20:45

Re: server join

Post by handita123 »

navn:tobias username:handita123 alder:10 sted:århus interesser:comuper,minecraft minecraft erfaring:jeg har spillet minecraft før singleplayer og multiplayer på en anden server i cirka 3 uger hvor har du hørt om crafters.dk:på dailyrush.dk venner på crafters:carlotobias jeg vil ind på servern fordi jeg er god til at bygge og har set det i har bygget og det kunne være fedt at kunne bygge sammen med jer :D jeg har læst og forstået reglerne
Post Reply