Hej.
Navn: Anton Small Karlsen
NAVN in-game: dk2750
Om mig: jeg går i 8 klasse på egebjerg skolen og bruger meget tid på min computer ikke kun på minecraft jeg spiller også mange andre spil
jeg spiller fodbold i Værløse på 2 holdet og træner mandag og onsdag kan også godt lide at cykle nogen lange ture er også meget glad for at lave mad har også hjemme kunst i valgfag
Alder: 14
By: Ballerup
Interesser: fodbold, spil fx Counter strike source, Minecraft, Borderlands, Global Agenda osv
Hvorfor jeg spiller minecraft: er på grund af at man ikke er afhængig af alt muligt som fx kampe som i css og cod 4 eller træning og det jeg også godt kan lide er at det er så afslappende og det er ens fantasi der kun sætter grænser
Erfaring med spillet: Har ikke spillet i så lang tid med syntes selv jeg er godt indforstået i spillet
Hvorfor jeg gerne ville joine denne server: Fordi jeg syntes det er nogen gode regler og jeg gerne ville spille sammen med nogen og dette ser ud til at være en fed server og har hørt meget godt om den på flere kommentarer
Regler: kan kun være enig
Hilsen Anton
Ansøgning
- Casper98dk
Re: Ansøgning
Jeg er ikke moderator men hvis jeg var ville jeg sige, "Skriv noget mere!" Der er ingen chance at nogen admin/moderator acceptere dette... Mere kød tak
- Rekalty
Re: Ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- Pars