Vær venlig at svare andmodning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
ormen7
Posts: 1
Joined: 07 Sep 2011, 17:07

Vær venlig at svare andmodning

Post by ormen7 »

Mit navn er patrick Jørgensen. Mit minecraft navn er ormen7 fordi mit kæle nanv er ormen.Jeg er 13 år gammel. Jeg bor i Danmark i Esbjerg. Jeg går til taekwondo i min fritid og spiller meget computer og er sammen med vennerne men mest af alt spiller jeg computer Og altid minecraft. Jeg har spillet minecraft i w år på grund af en ven fra klassen lærte mig at spille det. Min ven har fortalt mig om crafters han sagde det var en mega fed server og han ville sende den videre til alle sine venner og det vil jeg da også gøre. Ja jeg har en ven der spiller på serveren han hedder MarkusGK han siger det er en mega fed server. fordi min ven siger det er en mega fed server og jeg kan godt lide jeres regler og at der ikke er så mange hacker på serveren det er dejligt at have en god server hvis i forstår mig Jeg håber det er en mege fed server Hilsen Patrick Jørgensen. :mrgreen:
User avatar
Marcus007363
Posts: 573
Joined: 16 May 2011, 12:51
Location: Danmark

Re: Vær venlig at svare andmodning

Post by Marcus007363 »

hej nu er jeg ikke moderater eller admin men jeg er rimelig sikker på at de fleste vil sige den er for kort mangler noget eller bare ikke følger reglerne inde for en ansøgning tjek de accepterede og promotede for at få lidt inspiration :D
(y)
User avatar
Wufei
Posts: 190
Joined: 06 Nov 2010, 10:01

Re: Vær venlig at svare andmodning

Post by Wufei »

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: Vær venlig at svare andmodning

Post by Rekalty »

Det er snart 2 uger siden du ansøgte og blev bedt om at forbedre din ansøgning, hvis vi ikke høre noget fra dig inden de 2 uger er gået, må vi gå ud fra du ikke tager dette seriøst, og afviser din ansøgning.
Post Reply