Hvorfor....
- xcanner
- Rekalty
Re: Hvorfor....
Hvor finder man ellers sådan en gruppe livlige spillere og dedikerede mods/admins? Hvor folk helt u-opfordret lavet PvP Teams og matches, sætter aktiviteter igang jævnligt. Chat og Mumble samtaler med hyggelige personligheder, teamwork og holdånd!
- Casper98dk
Fordi at det altid er så hyggeligt at komme ind og spille med jer. Hele Crafters-"familien"... Når der er næsten ingen online gider jeg heller ikke. Minecraft er ikke sjovt uden det er som det fælleskab som vi f.eks. har. Det er altid hyggeligt at komme ind og se hvad der er sket af fede ting de forskellige steder.
Folk er altid så venlige og hjælpsomme. Der er selvfølgelige ting jeg er uenige med jer i. Men i/du kan køre denne server så godt. Folk lave aktiviteter og sådan. Der forgår næsten altid noget. Det er ikke for sjovt det er danmarks bedste server (verdens bedste i mine øjne) Har ikke set en server før, som havde samme "broderskab" så meget venskab og sådan. De fleste er bare en masse folk der render rundt og bygger.. Vi er så meget mere end det Der er så meget jeg elsker ved denne server, at det ville tage jeg ved ikke hvor mange, A4 arks at skrive <3
Selvom folk kommer op og toppes bliver de næsten altid venner igen. Og folk er så flinke, når der kommer nye for de (nye) tit en mindre guide til hvordan de skal lave en ansøgning, og nogen gange mindre rundvisninger af server
I <3 u guys
Og mumble serveren... Den kan man næsten altid gå ind på, og få sig en hyggelig samtale med flinke/vise folk. Eller lytte til folk snakke (hvis ens mic ikke gider det som man gider). Og hører godt blandet musik der matcher de fleste musiksmage Godt valgt at de venlige folk fra Sky City.
Selvom man ikke kender folk, så kender man dem stadig lidt
Mindre klage: I er altså stærk vanedannende! nu har jeg brugt mere eller mindre 8 måneder herinde (det var en joke det med klagen hvis nu nogen ikke forstod det )
EDIT: hvor er du egenligt henne for tiden Reka? har ikke set dig i lang tid...
Folk er altid så venlige og hjælpsomme. Der er selvfølgelige ting jeg er uenige med jer i. Men i/du kan køre denne server så godt. Folk lave aktiviteter og sådan. Der forgår næsten altid noget. Det er ikke for sjovt det er danmarks bedste server (verdens bedste i mine øjne) Har ikke set en server før, som havde samme "broderskab" så meget venskab og sådan. De fleste er bare en masse folk der render rundt og bygger.. Vi er så meget mere end det Der er så meget jeg elsker ved denne server, at det ville tage jeg ved ikke hvor mange, A4 arks at skrive <3
Selvom folk kommer op og toppes bliver de næsten altid venner igen. Og folk er så flinke, når der kommer nye for de (nye) tit en mindre guide til hvordan de skal lave en ansøgning, og nogen gange mindre rundvisninger af server
I <3 u guys
Og mumble serveren... Den kan man næsten altid gå ind på, og få sig en hyggelig samtale med flinke/vise folk. Eller lytte til folk snakke (hvis ens mic ikke gider det som man gider). Og hører godt blandet musik der matcher de fleste musiksmage Godt valgt at de venlige folk fra Sky City.
Selvom man ikke kender folk, så kender man dem stadig lidt
Mindre klage: I er altså stærk vanedannende! nu har jeg brugt mere eller mindre 8 måneder herinde (det var en joke det med klagen hvis nu nogen ikke forstod det )
EDIT: hvor er du egenligt henne for tiden Reka? har ikke set dig i lang tid...
- Kachuu
i starten: fordi jeg ledte efter en dansk server
nu: pga SC og dem jeg ellers snakker til dagligt med.
nu: pga SC og dem jeg ellers snakker til dagligt med.
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
- CptTomatoKing
Et godt spørgsmål..
Kort svar: Det er en meget god server! (Den bedste)
Det lange svar: Ville være for langt at skrive her...
Kort svar: Det er en meget god server! (Den bedste)
Det lange svar: Ville være for langt at skrive her...
⚒ To mine, or not to mine...
- miscje
Fordi jeg er bannet alle andre steder...
Spøg til side.
Jeg spiller her fordi vi har et utrolig stærkt hold - både admins, mods og vip's. Vi har en aktiv server, der kan tilbyde noget for enhver smag. Så længe crafters består, så længe spiller jeg på serveren.
Spøg til side.
Jeg spiller her fordi vi har et utrolig stærkt hold - både admins, mods og vip's. Vi har en aktiv server, der kan tilbyde noget for enhver smag. Så længe crafters består, så længe spiller jeg på serveren.
You stay classy
- RLarsen
- kirkhammer
Jeg startede med at spille her fordi miscje introducerede mig for serveren. Til at starte med spillede jeg her fordi jeg ikke kendte andre servere og fordi miscje spillede her... Nu er det fordi jeg føler mig som en del af et fællesskab på serveren... "it's all about the community" se det er vores slogan jeg tror ikke det kan siges bedre end det, denne server fungere fordi alle herinde gør det fordi de vil. alle er velkommen og vi tager de fleste beslutninger i fællesskab. Jeg tror faktisk at hvis den dag kommer hvor xcanner ikke vil mere (hvilket jeg ikke håber) så tror jeg ville spille mere... måske hvis jeg lavede min egen server men tror ikke der ville være en server som kunne hamle op med denne...
The kirkhammer has spoken.
- Pars
... Fordi det var den server som var tilknyttet Dailyrush.dk til at begynde med. Jeg har aldrig været på andre servere, så ved ikke hvad det er jeg går glib af. Og så er der jo lige det med det community som er blevet opbygget over tiden, det er en væsentlig årsag til at jeg fortsat skal have mit daglige fix. Dertil kommer at der både er noget for de helt unge, de unge, de gamle og de helt gamle, alle er velkomne og for det meste kan alle enes.
Og ikke mindst skal man ikke glemme de mange timer som xcanner og julemanden efterhånden har lagt i at få serveren til at køre så smooth som den gør, plus resten af mod-crewet.
Og jeg kunne blive ved...
Og ikke mindst skal man ikke glemme de mange timer som xcanner og julemanden efterhånden har lagt i at få serveren til at køre så smooth som den gør, plus resten af mod-crewet.
Og jeg kunne blive ved...
- Marcus007363