Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Canoxify

Ansøgning

Post by Canoxify »

Navn Irl:
Christian Arnesen

Minecraft Navn:
Canoxify

Alder:
Er 14år.

Noget om mig:
Jeg har spillet minecraft i 1-2 år, spiller også andre spil, som Counter strike source og Call of duty. Jeg kender rimeligt godt til mange spil. I Minecraft builder jeg, Survival er dog ikke noget problem, jeg har spillet på andre online servers, men ingen danske hidtil.

Interesser:
Hmmm, Andre computer spil, dyrker dog sport, og har dyrket fodbold på top plan. Ellers går tiden da med minecraft.

Hvordan jeg fandt serveren/hjemmesiden:
Jeg søgte på google (Danish Minecraft server list) tror jeg nok, men fandt den her, har været inde på jeres 1.8 Pre-release server igår, spillede der inde ca. 2 timer og fandt, nogle flere "cave" systemer og en enkelt "ravine"

Venner på serveren:
ingen, snakkede lidt med en eller to på 1.8 serveren igår, det var der ingen problemer i.

hvorfor jeg vil joine serveren:
Jeg har været inden og smu'kigge lidt på serveren og se på nogle af de builds som er der. Der ser Awesome ud. Det er også første gang jeg kan snakke med folk på en server på dansk, ellers har jeg kun spillet på nogle engelske Survival servere. Har dog spillet med en ven på min Hamachi server, hvor vil blev okay gode til Terrarforming, Med WoxelSniper plugin.

læst alle regler: YES :D
xcanner

Re: Ansøgning

Post by xcanner »

Godkendt hop ind på serveren og så en test på reglerne
It's all about the community
Post Reply