Som Chefen også siger... Man kan sku godt lave noget fedt der koster under 10 dia at lave..
Og det er da fedest at de bliver stående... en lille reminder og konkurrencen
Bob og razzers bygge konkurrence
- Casper98dk
- maja4626
- Kofodz
Re: Bob og razzers bygge konkurrence
Mig og Pete stille op Som et hold
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
- bobiboblolo
Det har bare været en misforståelse mellem Razzer og jeg.Kofodz wrote:Er det ikke lidt plat at man ikke må tage sin ting med tilbage?
Det kunne godt lyde som en "nem" måde at få nogle huse i sin by på?
Jeg har aldrig haft problemer med at fylde min by, jeg har tværtimod måtte bruge tid på at grave det nye område ud med hjælp fra bond.
Men det er for at skulle undgå at nogen bruger alt for dyre materialer, altså for at udligne og for at som casper siger så er det jo et minde. Vi kunne jo også havde valgt at lave det et andet sted men nu er der jo fuldt ud fungerende metro derud.
Last edited by bobiboblolo on 15 Sep 2011, 22:06, edited 2 times in total.
- RMJ1984
Må se om jeg kan finde den kreative side frem. Hvad med at optage det hele på time laps?
- Casper98dk
Nå jeg kunne da godt stille op... hvor meget plads har man?.. er det imorgen? Skal prøve og være der.. og evt gå hen og optage lidt af folks byggerrier... Til min youtube channel
- Casper98dk
vil gerne vide hvor meget plads man får.. ASAP Det er lidt vigtigt hvis man skal kunne planlægge byggeplanerne Jeg har en ide til et byggeri.. men det fylder omkring de 20 blocks.. Så hvis jeg ikke får det skal jeg lidt finde på noget andet
Sig til... snart
Edit: ah... stod i den originale tråd... sorry 20x12... så.. øh.... det er da ikke meget... nå men fint
editx2: kan jeg få lov at få 13? ellers kan mit byggeningsværk umuligt være der... Jeg kan nemmelige presse det ned til at fylder 13x13... men så heller ikke mindre...
Sig til... snart
Edit: ah... stod i den originale tråd... sorry 20x12... så.. øh.... det er da ikke meget... nå men fint
editx2: kan jeg få lov at få 13? ellers kan mit byggeningsværk umuligt være der... Jeg kan nemmelige presse det ned til at fylder 13x13... men så heller ikke mindre...
- bobiboblolo
- Casper98dk
Mange tak Det er vel ikke en stor forskel
- bobiboblolo
Det er blevet rettet til 20*13.
Og nu skal vi have nogle flere deltager gerne hold.
Har lavet en deltager liste på 1 side.
Og nu skal vi have nogle flere deltager gerne hold.
Har lavet en deltager liste på 1 side.