Dit Navn: Karl.
Dit Minecraft Navn: bartho222.
Alder: 14 år.
Sted: Nordjylland, nær hadsund
Interesser: computer, minecraft, lol og masse andre ting, fx. at være udenfor på gården og passe køer. og sammen med mine venner, går sommetider i ungdomsklub
Minecraft erfaring: jeg har spillet i en måndens tid og det er i singleplayer jeg har spillet. bygget en mindre landsby af cobblestone og jeg er ikke expert til minecraft og jeg har ikke prøvet at være med i en server
Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem en ven (relgus).
Venner på serveren? relgus.
Hvorfor vil du joine vores server: fordi at jeg hørt om den af relgus, og det ser ud til at være et hyggeligt samfund i har bygget jer. især undervands byen som relgus har vist mig og resten af jeres server
Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har læst og forstået reglerne.
app
- miscje
Re: app
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)bartho222 wrote:Dit Navn: Karl.
Dit Minecraft Navn: bartho222.
Alder: 14 år.
Sted: Nordjylland.
Interesser: computer, minecraft, lol og en masse andre ting.
Minecraft erfaring: jeg har spillet i en måndens tid og det er i singleplayer jeg har spillet.
Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem en ven (relgus).
Venner på serveren? relgus.
Hvorfor vil du joine vores server: fordi at jeg hørt om den, og det ser ud til at være et hyggeligt samfund i har bygget jer.
Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har læst og forstået reglerne.
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
You stay classy