Julemand101 går (IKKE) af som admin

Nyheder fra holdet bag crafters.dk samt events.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Julemand101 går (IKKE) af som admin

Post by julemand101 »

Det her var en led af en rigtig dårlig joke lavet af mig. Jeg gik ud af serveren for at få lidt fred men skrev så at jeg ville forlade serveren som admin. Syntes det virkede lidt tomt så skrev lige hurtigt det her indlæg for at give lidt mere drama. :lol:

Hej alle sammen

Først og fremmest vil jeg lige starte med at sige at jeg stopper som admin hvilket jeg også nævnte i chatten. Jeg var den første spiller der joinede serveren for et år siden da den startede og blev ret hurtig moderator. Senere blev jeg så admin således jeg kunne hjælpe xcanner med at vedligeholde serveren. De fleste kender mig nok mest for det arbejde jeg gjorde da xcanner var væk i en lang periode og hvor jeg så fik det ærefulde erhverv at skulle vedligeholde serveren og forsøge at få et community tilbage på benene efter en længere periode med nedgang.

I dag kan vi så se at det lykkedes at bevare vores gode fællesskab og vi har forsat flere brugere der kommer til vores server dagligt. Det er et rigtig flot stykke arbejde som vi alle kan takke hver især for. Både admins/moderatorer der har gjort et rigtig stort arbejde med at forsøge at holde ro og orden men også alle jer spillere for uden jer ville der ikke være noget sjovt på denne her server.

Nu kan det så virke lidt underligt hvorfor jeg vil forlade jer men årsagen er ganske enkelt at jeg selv mener jeg har brugt alt for meget tid på det her projekt. Det har været sjovt og lærerigt men på et tidspunkt skal man også sige stop. Jeg har derfor længe gået og overvejet hvornår jeg skulle forlade admin posten og jeg har nu bestemt mig for at det må være 00:00 i dag hvor vi afslutter Crafters.dk 1 års fødselsdagen. Det har været et godt år og jeg vil hellere forlade jer alle sammen nu i stedet for en dag hvor der intet liv er tilbage på serveren.

Håber i vil have god vind med projektet fremover.

Med venlig hilsen
Jeres alle sammen kære/katastrofale/vanvittige/nuke-bombe julle/julemand101 aka. Jacob Bang

P.S Jeg vil højst sandsynligt hjælpe xcanner med 1.8 opdateringen hvis det bliver nødvendigt.

P.S.S Hvis nogen tror jeg går over til andre Minecraft servere kan i godt glemme det. Jeg stopper helt med det her spil og hvis jeg en dag får lyst og tid igen skal det nok blive på Crafters.dk.

P.P.S Der bliver arena kl. 00:10 men det bliver min afslutning på et års tro tjeneste som spiller, som moderator og tilsidst som administrator ved Crafters.dk.

P.P.P.S Det er gas. Jeg bliver her endnu men skulle bruge noget arbejdsro til at kunne gøre det sidste færdigt.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Ch0x
Posts: 249
Joined: 16 Jun 2011, 22:16

Re: Julemand101 går af som admin

Post by Ch0x »

You will be missed.
User avatar
xmansen
Posts: 43
Joined: 28 Apr 2011, 19:11

Re: Julemand101 går af som admin

Post by xmansen »

jule tror jeg kan sige på vegne af hele crafters.dk fællesskabet! vi <3 you
Mvh xmansen

/finestone fortress crew
User avatar
maja4626
Posts: 577
Joined: 25 Jun 2011, 18:44

Re: Julemand101 går af som admin

Post by maja4626 »

Bye
Image
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: Julemand101 går af som admin

Post by miscje »

En festdag blev til en sorgens dag...

EDIT: Og sorgen blev endnu større!!!! :evil:
You stay classy
User avatar
Sighvatur
Posts: 341
Joined: 01 Jun 2011, 01:32
Location: The Island HQ

Re: Julemand101 går af som admin

Post by Sighvatur »

Jeg troed du trollede os i chatten :O
Vi kommer allesammen til at savne dig :ugeek:
Al respekt herfra

- Sighvatur

ps. jeg troede rigtigt! xD
Last edited by Sighvatur on 18 Sep 2011, 00:09, edited 1 time in total.
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
User avatar
CptTomatoKing
Posts: 861
Joined: 07 Nov 2010, 12:38
Location: Undervands Byen

Re: Julemand101 går af som admin

Post by CptTomatoKing »

R.I.P Julle :cry:
To mine, or not to mine...
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Julemand101 går af som admin

Post by Ninjastick »

TROLL!
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
maja4626
Posts: 577
Joined: 25 Jun 2011, 18:44

Re: Julemand101 går af som admin

Post by maja4626 »

OMG!!! For fanden da jule! :lol:
Image
User avatar
CptTomatoKing
Posts: 861
Joined: 07 Nov 2010, 12:38
Location: Undervands Byen

Re: Julemand101 går af som admin

Post by CptTomatoKing »

Det ka du ikke være bekendt!
To mine, or not to mine...
Post Reply